Неділя, 20.09.2020, 23:58
Головна » 2014 » Травень » 17 » Особливості сайтів заводів і фабрик

Особливості сайтів заводів і фабрик

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Створення сайтів фабрик, заводів, великих промислових підприємств є, безумовно, важливою і відповідальною справою. Багато починаючі фірми навіть побоюються братися за такі великі замовлення - адже, чим більша організація, тим масивніший і складніше виходить її інтернет ресурс.

Сайт заводу, наприклад, повинен відображати всю актуальну інформацію, при цьому бажано, щоб він був з простою та зрозумілою навігацією, справляв гарне враження і в той же час не тиснув на користувача своїми масштабами. Насправді в створенні сайтів промислових підприємств немає нічого особливо страшного і архі-складного. Треба лише приділити увагу деяким особливостям таких ресурсів. Розглянемо їх докладніше:

1. Про компанії. Сайт промислового підприємства потребує розділі, де буде досить детально описана історія розвитку компанії. Для великого заводу, в якому кілька основних цехів, можна надати інформацію по кожному з них: коротка історія, чим займається, кількість робітників, і так далі.

Тут же варто створити підрозділ, де будуть перераховані всі представництва компанії та їх контакти. Звичайно, цей список варто розділити по регіонах, так користувач буде краще уявляти собі зону охоплення підприємства

2. Новини. Новинний розділ варто розбити на кілька модулів. Тут повинна бути актуальна інформація про світові новинки у сфері зайнятості підприємства, вона може бути цікава не тільки користувачам, але і співробітникам заводу або фабрики. Крім того, варто створити підрозділ з новинами саме про компанії - участь у виставці або її організація, виграний тендер, збори акціонерів, нове обладнання і так далі.

У цьому ж розділі можна створити добірку публікацій у пресі, безпосередньо стосуються компанії, при цьому треба обов'язково вказувати джерело, дату і автора статті. Немає потреби говорити, що новинний розділ сайту великого промислового підприємства повинен постійно оновлюватися.

3. Контакти. При вказівці контактних даних великого промислового підприємства недостатньо обмежитися зазначенням адреси і телефону головного офісу. Не дуже вдалий варіант, коли користувач телефонує за вказаним номером, а йому не можуть дати потрібну інформацію, замість цього починають посилати на пошуки фахівця, який міг би відповісти на питання. Тому варто вказати контактні телефони директорського складу, начальників цехів, відділів і так далі.

Також в цьому розділі варто розмістити форму зворотного зв'язку і прес-центр - форму для запису та контактні телефони для спілкування з журналістами.

4. Продукція. Розділ, присвячений продукції підприємства, повинен максимально детально, з фотографіями і зазначенням всіх можливих технічних характеристик описувати товар, вироблений компанією. Зверніть увагу на навігацію цього розділу: користувач повинен легко і швидко часом серед величезного асортименту продукції знаходити те, що його цікавить.

Можливо, назву й характеристики товару варто продублювати іноземною мовою, наприклад, англійською. Це особливо актуально, якщо підприємство орієнтоване на роботу з іноземними партнерами. У цей же розділ за бажанням замовника можна додати віртуальну екскурсію на виробництво, що дозволить користувачу наглядно ознайомитися з основними етапами роботи підприємства.

5. Якість. Варто створити сторінку, присвячену якості продукції. Детальний опис всіх етапів контролю, вказівка сучасного обладнання, з допомогою якого цей контроль проводиться систематичне підвищення кваліфікації персоналу - все це, без сумніву, зацікавить потенційного партнера підприємства.

Якщо у заводу або фабрики є якісь сертифікати, що підтверджують високу якість продукції, призові місця на виставках, дипломи, то їх також варто викласти у цьому розділі.

6. Інформація щодо особливих умов. Сайт фабрики або заводу потребує розділі, призначеному для потенційних партнерів. Умови для дилерів, інформація для постачальників - все це, представлене в максимально доступній формі, зробить ресурс по-справжньому ефективним. Тут варто вказати контактні дані співробітників компанії, до яких можна звернутися для отримання додаткової інформації.

Як бачите, нічого страшного в створенні сайту заводу, фабрики або великого промислового підприємства немає. Головне, підійти до цього послідовно і відповідально, прислухаючись до наших порад. Колірне рішення сайту має бути строгим і лаконічним, можна відобразити кольору фірмового стилю, якщо він вже сформувався у компанії. Ідеальним варіантом буде створення сайту на основі бренд-бука підприємства.

У дизайні сайту промислового підприємства повинна відчуватися солідність, не варто перевантажувати його різними дрібними деталями, що розсіюють увагу користувача.

Фахівці PRcomm мають багатий досвід по створенню сайтів для заводів і фабрик Росії. Ми готові допомогти вам створити сайт світового рівня. Так, щоб вам було не соромно показати сайт свого заводу зарубіжним партнерам!

Создание и продвижение сайтов





Категорія: Огляди корисних сайтів | Переглядів: 1206 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 225
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0