П'ятниця, 07.08.2020, 13:48
Головна » 2014 » Квітень » 19 » Огляд ринку клінінгових послуг. Продавці чистоти

Огляд ринку клінінгових послуг. Продавці чистоти

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

 

У Росії клінінгові послуги спочатку були затребувані тільки представництвами зарубіжних компаній, які намагалися організувати свій бізнес в нашій країні за тими ж принципами поділу праці, що і у себе на батьківщині - шляхом передачі допоміжних функцій професіоналам. Власне, саме активний прихід в нашу країну іноземних корпорацій сформував попит на послуги клінерів і ініціював розвиток цього ринку спочатку в Москві, а потім і у великих російських містах.

"Потреба в таких послугах динамічно зростає і в основному вони користуються популярністю у нещодавно відкритих компаній, які витратили гроші на ремонт, - як у філій столичних фірм, так і у представників нижегородського бізнесу", - констатує директор фірми "Клінінг-ПН" Олександр Алякринский.

"Великий бізнес обережно підходить до питання аутсорсингу, - розповідає директор ТОВ "Чистий Світ" Інна Хоненева. - Однак, провівши розрахунок своїх витрат на обслуговування приміщень, деякі організації приходять до висновку, що програма аутсорсингу вигідна, оскільки дозволяє більшою мірою зосередитися на своєму основному бізнесі".

Низка великих підприємств, наприклад ГАЗ, Борський скляний завод, Горьковская залізниця, вже ризикнули віддати прибирання на відкуп клінерам. Деякі промисловці (в основному представники машинобудування і харчової промисловості) поки знаходяться на роздоріжжі - залишати своїх прибиральниць або наймати професіоналів.

Технологія побуту та прайс лист клининговой компании

Задамося питанням , чим же відрізняється робота звичайних прибиральниць від послуг клінінгової компанії? Незважаючи на існуючий ГОСТ Р51870-2002 на послуги з прибирання будинків і споруд, професійні клінінгові компанії, як правило, встановлюють свої, більш високі критерії чистоти. При цьому, як підкреслюють клінери, багато вимоги диктують самі клієнти. Сучасна прибирання передбачає в першу чергу вміння грамотно "працювати" з новими високотехнологічними матеріалами, які використовуються при обробці приміщень. Зрозуміло, що співробітник клінінгової компанії повинен володіти певним рівнем підготовки - вміти поводитися з професійною технікою по наведенню чистоти, знати, які саме спеціальні засоби підходять для очищення різноманітних поверхонь.

"Напевно, не існує компаній, які набирають людей з вулиці і відразу направляють на об'єкт, людина повинна спочатку пройти навчання, - розповідає директор компанії "Фабрика чистоти" Сергій Шухрин. - Ми, наприклад, платимо співробітникові гроші не за те, щоб було чисто, а за виконання певного набору операцій, алгоритм яких прорахований майстром. Ми не дозволяємо прибиральнику вирішувати, мити чи не мити. А у звичайних прибиральниць може бути суб'єктивна думка з приводу чистоти в приміщенні: одна вважає, що чисто, інша - брудно. Одна поміняє воду під час прибирання 20 разів, інша - ні разу".

Експерти стверджують, що звернення до послуг професійних клінерів дозволяє компанії в першу чергу заощадити кошти і оптимізувати процес управління бізнесом. Ефект, зокрема, досягається за рахунок скорочення чисельності обслуговуючого персоналу, зниження витрат на декоративний ремонт приміщень. Крім того, звернення до послуг аутсорсингу дозволяє зменшити оподатковувану базу: клієнту вже не треба платити податки з зарплати прибиральників, більш того, оплата "збиральних" послуг списується у витрати. Зрештою, бездоганний порядок у приміщенні підвищує престиж фірми.

"За допомогою стали звертатися завгоспи і адміністратори саун, лазень, готелів, кафе, - зазначає Сергій Шухрин. - Люди бачать новий стандарт чистоти, розуміють, як повинно бути. Припустимо, при вході в магазин на підлозі лежать картонні коробки, щоб вбиралася бруд, і покупці починають кривитися. А керівники нових торгових центрів відразу приходять в клінінгові компанії, не напружуючись формуванням власних збиральних служб".

Майстри прибирання

Зараз на нижегородському ринку працює понад 20 компаній, що займаються прибиранням приміщень. Приблизно три чверті з них складаються всього лише з декількох співробітників, не мають довгострокових контрактів і спеціалізуються на окремих видах робіт (наприклад, мийка вікон). Дрібні клінери в основному виконують разові послуги, мріючи обрости довгостроковими зв'язками. Поки що лише кілька компаній, що існують на ринку вже не один рік, мають достатнім ресурсом, щоб регулярно брати участь у тендерах на прибирання великих офісних будівель, культурно-розважальних і торгових центрів. У структурі попиту на їх послуги в основному переважає щоденне прибирання приміщень.

"Старожили" нижегородського клінінгу прийшли у цей бізнес з самих різних галузей. Так, наприклад, Олександр Алякринский організував "Клінінг-НН", маючи великий досвід управлінської роботи в готельному бізнесі. Зараз у штаті його фірми, яка в основному обслуговує суб'єкти малого та середнього бізнесу, 16 операторів. Компанія "Чистий Світ", в якій сьогодні працює понад 100 чоловік, спочатку спеціалізувалася на чищення килимів і килимових покриттів, а потім стала займатися комплексним обслуговуванням замовників. "Фабрика чистоти", мабуть, найбільша за чисельністю персоналу клінінгова компанія на нижегородському ринку (1000 осіб). З'явилася в результаті реструктуризації непрофільних активів Горьковського автозаводу, який досі формує близько 90% замовлень цієї компанії. У відповідь "Фабрика" допомагає автогігантові знижувати витрати на прибирання: економія становить понад 10 млн руб. в рік.

Прикладом появи і розвитку нової клінінгової компанії може служити історія фірми "ПромКлининг-ПН". Вона була утворена трохи більше року тому за рішенням керівництва НОАО "Гідромаш" з метою підвищення культури виробництва на підприємстві. (А це важливо, враховуючи тісну співпрацю Гідромаша з іноземними компаніями.) Почавши свою діяльність з прибирання одного корпусу, зараз "ПромКлининг-ПН" обслуговує вже всі службові та виробничі приміщення заводу. Для прибирання найбільш відповідальних ділянок створена механізована бригада, "озброєна" імпортним поломоечным і подметальным обладнанням. Зараз в компанії працюють понад 80 осіб, а в найближчих планах - вихід на ринок із пропозицією своїх послуг з прибирання виробничих приміщень зовнішнім споживачам.

Як виглядає середньостатистичний "оператор прибирання"? В клінінгових компаніях працюють в основному жінки старше 40 років. Вони складають "кістяк" цього бізнесу. Далеко не всі з подряжавшихся на прибирання молодих людей, як зазначають керівники компаній, сумлінно виконували свої обов'язки. Проблема полягає в тому, що довгий час у свідомість людей впроваджувалося, що прибиральниця чи двірник - це сама престижна і неуважаемая професія, "останній ступінь" в кар'єрі людини. Щоб змінити стереотип і вселити операторам повагу до своєї професії, керівництво клінінгових компаній прикладає чималі зусилля. "В організації бізнесу ми багато уваги приділяємо персоналу - надихаємо, міняємо мотивацію, - розповідає Сергій Шухрин. - Намагаємося побудувати роботу таким чином, щоб наші працівниці менше втомлювалися, а встигали зробити як можна більше, і відповідно отримували вищу зарплату".





Категорія: Промисловість та підприємства | Переглядів: 1408 | Додав: Admin | Теги: предприятия | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 224
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0