Понеділок, 21.09.2020, 23:04
Головна » 2013 » Вересень » 12 » Автомобільний «супермаркет»: все включено

Автомобільний «супермаркет»: все включено

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

В даний час дилерський ринок Росії переживає новий етап свого розвитку: перенесення «акцентів» з продажу автомобілів до їх подальшої експлуатації та сервісного обслуговування. З одного боку, це нормальна практика для зрілого бізнесу, коли основну частину доходів дилера приносить надання різних послуг у рамках спеціально організованих автомобільних сервісних центрів (АСЦ). З іншого - досить ефективна антикризова міра.

«Все включено»
Діяльність АСЦ передбачає надання найрізноманітніших послуг автовласникові і його машині. Наприклад, у березні цього року, можна сказати, в розпал кризи, на Новоризькому шосе в Москві відкрився новий дилерський центр Toyota загальною площею 8993 кв. м. Поряд з профільними послугами - власне продаж і ремонт автомобілів - тут можна: застрахувати машину, оформити кредит на її придбання, встановити додаткове обладнання та охоронну систему, обміняти автомобіль за системою trade in. Поки вирішуються всі питання, клієнти можуть відпочити в рекреаційній зоні, посидіти в інтернет-кафе, залишивши дитину в дитячому куточку.
Іншими популярними послугами, впроваджуваними АСЦ, стають програми сприяння на дорогах (евакуатор, юридична підтримка, транспортування автомобіля), «аеропорт-сервіси» (поки машина ремонтується, компанія забезпечить доставку клієнта в аеропорти, вокзали), організація спеціальних шкіл водіння з вивченням особливостей управління конкретними марками автомобілів.
Деякі дилерські центри йдуть далі і надають ексклюзивні послуги, що не мають аналогів у конкурентів. Наприклад, відкритий влітку цього року в Москві центр «Неокар» готує автомобілі марки Suzuki на ралі-рейдів та екстремального туризму. Крім цього, багато уваги тут приділяється тюнінгу: організовано спеціальне тюнінг-ательє.
Однією з найцікавіших тенденцій, пов'язаних з розвитком АСЦ, стає надання ними непрофільних послуг. Наприклад, компанія «Автокомплекс Регинас», дилер Nissan в Челябінську, відкрила власний фітнес-клуб, що надає особливі умови обслуговування клієнтам автоцентру.
З допомогою подібних прийомів дилери забезпечують найголовніше - клієнтську лояльність. Людина з моменту покупки машини і протягом всієї її експлуатації звикає вирішувати всі проблеми в одному місці. Цим і пояснюється успіх АСЦ у всьому світі і зростаючий інтерес до неї в Росії.

Архітектура «рулить»
Однак перш ніж АСЦ почне радувати клієнтів комплексним сервісом, господарям центру доведеться чимало попрацювати. Підприємцеві, що вирішив спорудити АСЦ, потрібно бути готовим до жорстких вимог з боку автовиробників, що диктує ледь не кожен крок по організації дилерського центру. Один з найбільш важливих моментів - зовнішній вигляд споруди, покликаний привернути до себе увагу і виставити продукцію в кращому вигляді. Наприклад, основна концепція корпоративного стилю архітектури Audi, єдина для всього світу, - це архітектура авіаційних ангарів, перекривають великі площі без опор. Таке рішення забезпечує огляд автомобілів з будь-якої точки дилерського центру.
Однак ефектний проект - не головне. Як правило, великі виробники уважно стежать за всіма етапами зведення «іменного» АСЦ. «Саме поняття «офіційний дилерський центр» накладає певні зобов'язання, - говорить Ігор Князєв, член ради директорів холдингу «Антоніна» (ця компанія є офіційним дилером декількох найбільших світових автовиробників в Курську). - Автогіганти вимагають високої якості всіх компонентів. Тому при будівництві слід враховувати всі - від рівня проектувальників до постачальників і підрядників. Репутація партнерів дозволяє чітко прогнозувати вкладення в проект, оскільки вже на рівні бізнес-плану можна досить точно оцінити вартість квадратного метра. Така прозорість є дуже привабливою для західних колег».
Іноді вимоги автогігантів, не завжди адаптовані до вітчизняних умов, змушують власників АСЦ шукати неординарні технічні рішення. Наприклад, нещодавно в Курську був зведений багатофункціональний центр Honda площею 4500 кв. м. Його «візитною карткою» став незвичайний виносної металевий щит з логотипом компанії. «Нам довелося створити унікальне рішення для установки фасадної частини автоцентру, - каже керівник напрямку будівництва автоцентрів і паркінгів компанії Ruukki (провідний європейський постачальник рішень з металу для будівництва і машинобудування), яка здійснювала проект, Андрій Єгоров. - Для того щоб споруда без шкоди витримувало серйозні вітрові і снігові навантаження, характерні для Курська, довелося спеціально розробити особливі металеві ферми складної конструкції. Це дозволило надійно і без проблем приєднати алюмінієвий щит до будівлі».
З інших незвичайних рішень такого роду можна назвати багатофункціональний дилерський центр Volkswagen, також побудований в Курську. Для нього характерні багатосвітлових зали, значна кількість великих скляних поверхонь, фасади з від'ємними кутами нахилу. Все це сприяє кращому огляду автомобілів і залучення клієнтів. У проекті застосовані зонтичні колони змінного перерізу, що сприймають навантаження від покрівлі - це поки що новинка в Росії. Неординарних підходів зажадали і похилі вітражні фасади, і складна багаторівнева покрівля. Потрібно відзначити, що остання повністю відповідає стандартам «Фольксваген», які вимагають забезпечити максимальне проникнення в будівлю денного світла. Щоб створити таку покрівлю, фахівцям компанії Ruukki, також здійснювала цей проект, довелося розробляти унікальні індивідуальні вузли і фермові балки спеціальної конструкції.
«Це дуже незвичайна і красива будівля, - каже Андрій Єгоров. - До нього подібні проекти і в такі жорсткі терміни в Росії не робилися - від підписання договору до відвантаження пройшло 4 місяці, як і було заплановано».


Правила руху
Залучений незвичайною архітектурою і потрапив всередину АСЦ людина бачить перед собою досить значні площі, на яких розташовані салон з продажу автомобілів, сервісні та ремонтні зони, кафе для відвідувачів, офісні приміщення, склад запчастин і інші приміщення.
У зв'язку з «солідними» розміру подібних центрів автовиробники розробили і стандарти їх внутрішнього планування. Наприклад, Volkswagen впровадив ідею «ринкової площі»: у цьому випадку середина салону виглядає вільно й просторо, а відділи з продажу автомобілів, сервісні департаменти розташовуються по периметру.
Суворі правила планування створені і в BMW. Тут діє закон «трьох точок»: клієнту повинні бути доступні одночасно всі послуги центру - продаж нових машин, доступ до сервіс-центру, а також відділу запчастин і аксесуарів. Крім цього, передбачається, що в шоу-рум автомобілі розташовуються в два ряди так, як ніби вони їдуть по трасі з двостороннім рухом.
Втілення цієї ідеї можна побачити, наприклад, в автоцентрі «АвтоХаус», дилерському центрі BMW в Єкатеринбурзі. Шоу-рум тут виконаний у вигляді міській вулиці: в центрі рухається потік автомобілів, обрамлений тротуарами, а також кафе. Таке оформлення демонстраційного залу дозволяє побачити автомобілі в їх природному середовищі.
Строгі вимоги пред'являються і до оснащення АСЦ: ремонтне обладнання тільки певних виробників, меблі та аксесуари - найчастіше власної дизайнерської розробки.
Наприклад, «біблією» всіх автоцентрів Infiniti (преміальний бренд концерну Nissan) є IREDI - Infiniti Retail Environment Design Initiative (Корпоративні вимоги дизайну дилерських центрів Infiniti). Головний принцип програми IREDI полягає в понятті «гнучкість у певних межах», що передбачає можливість змін в залежності від географічного розташування дилера, масштабу бізнесу, вимог місцевого законодавства. Але в будь-якому випадку дилери можуть обирати продукцію тільки з ряду рекомендованих матеріалів, варіантів обробки, меблів і художнього оформлення. Так, в оздобленні інтер'єрів рекомендується використовувати тільки натуральні матеріали, включаючи вапняний туф, обрубок, різні сорти каменю. У дизайні повинні превалювати плавні і округлі лінії.
Нарешті, навіть інженерні системи автомобільних центрів, взагалі «невидимі» для клієнта, також шикуються під впливом виробників машин. Наприклад, восени 2008 року був відкритий «Toyota-Центр Барнаул»: тут змонтовані очисні споруди для мийок автомобілів, що дозволяють працювати на оборотній воді з використанням тільки 10% чистої води. Все це результат активної політики Toyota в області заощадження ресурсів.

Побудувати сучасний АСЦ - складна і дуже амбітне завдання. Однак її рішення полегшується тим, що виробники автомобілів не лише диктують вимоги, але і готові допомогти у реалізації проекту, надавши проекти вже наявних центрів. Багато виробничі компанії також накопичили солідний досвід у зведенні подібних об'єктів. З урахуванням цього вітчизняні підприємці готові взятися за спорудження АСЦ, тим більше що їх затребуваність не викликає сумнівів: все більше автомобілістів віддають перевагу іменним такому зручному і сучасному форматі обслуговування.



Категорія: Будинки та садиби | Переглядів: 782 | Додав: Admin | Теги: дом | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 225
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0