Четвер, 06.08.2020, 20:30
Головна » 2013 » Вересень » 9 » Хто виживає в кризу або ВІДКЛАДЕНИЙ ПОПИТ НАРОДЖУЄ ПРОПОЗИЦІЮ

Хто виживає в кризу або ВІДКЛАДЕНИЙ ПОПИТ НАРОДЖУЄ ПРОПОЗИЦІЮ

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Російська будівельна галузь останні місяці живе надією на відродження ринку. І за оцінками ряду експертів, ці очікування цілком можуть виправдатися. Однак ті, хто сидить склавши руки, можуть до моменту відродження попиту залишитися без своїх замовників. Незважаючи на непросте становище галузі, сьогодні активно просуваються ті компанії, які шукають нові нестандартні підходи до ведення бізнесу.

 

Нові схеми фінансування

 

Криза заморозила багато проектів. Частина девелоперів стурбоване реструктуризацією боргів. Інша - зіткнулася з відсутністю можливостей для залучення коштів за стандартними схемами фінансування. Це змушує їх шукати альтернативні способи продовжувати роботу. І одним з таких рішень стала бартерна схема взаємодії з підрядниками. Її, наприклад, запропонувала своїм партнерам девелоперська компанія MR Group при зведенні бізнес-центру «Тріо» на півночі Москви (початок будівництва - травень 2009 р.).

«Ми прийняли рішення не зупиняти реалізацію проектів, тому шукали оптимальний варіант з точки зору залучення інвестицій. Бартер з підрядниками на сьогоднішній момент виявився одним з кращих рішень», - пояснила партнер MR Group Ірина Дзюба. Суть нової схеми в тому, що будівельні компанії виступають одночасно співінвесторами, отримуючи в кінці проекту певну частину площ готового об'єкта.

На думку аналітиків, в сприятливих умовах така система взаємодії не зацікавила б будівельників, оскільки пов'язана з необхідністю в подальшому шукати покупця на отриману нерухомість. Однак сьогодні брак замовлень призводить підрядників до вимушених простоїв, при цьому вони продовжують нести витрати на утримання техніки та штату спеціалістів. Таким чином, ця схема повинна стати одним з рішень проблеми фінансування як для забудовників, так і для їх підрядчиків.

 

Нові технології будівництва

Нинішній рік як ніколи багатий на інноваційні рішення, які спрямовані на зменшення термінів і вартості будівництва, підвищення енергоефективності об'єктів. Треба зауважити, що багато з них давно випробувані на Заході, але мало застосовувалися в Росії. Тут можна сказати кризи тільки спасибі. Інакше технологічного прориву в нашій будівельній галузі, мабуть, могло б і не статися.

У нинішньому вересні інвестиційно-будівельна група Freedom вперше в Росії запустила в Ленінградській області виробничу лінію з виготовлення та збирання фахверкових конструкцій (ньому. Fachwerk - ферма) для зведення заміських будинків за індивідуальними або типовими проектами. За сучасної технології фахверковий будинок виготовляється з клеєного бруса хвойних порід і остекляется від підлоги до стелі. Склопакети з високими теплоізоляційними характеристиками використовуються в якості огороджуючих елементів. У заводських умовах будуть оброблятися конструктивні елементи, а також здійснюватись комплектація будинку. У Західній Європі ця технологія відома більше п'ятисот років. У нас по всій країні побудовано від сили десять будинків - і то в останні докризові рік-два. Потокове виробництво дозволить знизити зебестоимость фахверкового будівництва в два рази і виробляти їх в три рази швидше.

За словами засновника ІСГ Freedom Вадима Новікова, ціна об'єкта зменшується за рахунок уніфікації рішень, постійного наявності складських залишків, істотного скорочення витрат на транспортування будматеріалів. «Завдяки такому підходу покупець зможе отримати готовий будинок за 12-16 тижнів замість 1-1,5 років», - говорить експерт.

Інший приклад перспективної розробки - концепція будівництва багатоповерхових житлових будинків на основі металокаркасу, яку запропонувала  компанія Ruukki, європейський виробник комплексних рішень з металу для будівельної галузі. Поки що за даної технології в Росії будується всього 5% будинків, тоді як у Європі - 60%. Сьогодні вона зацікавила інвесторів. Так, наприклад, на її основі будуть реалізовані проекти по комерційному та житловому будівництву в Північно-Західному регіоні. Як девелопера і підрядника виступить компанія Sadko-management.

 

Зведення перших двох об'єктів загальною площею 50-60 тис. кв. метрів буде розпочато до кінця 2009 року. «Будівництво багатоповерхових будинків на основі металлокаркаса заплановано в Санкт-Петербурзі, в районі Цивільного проспекту, - пояснює Сергій Чернишов, генеральний директор російського підрозділу Ruukki. - Наші технології дозволять знизити вартість будівництва на 20-30% і мінімум в три рази збільшити його швидкість».

 

Нові підходи до співпраці

Теорія мінімізації витрат, яка завоювала позицію ключовий антикризового заходу у всіх сферах, у будівництві стала причиною попиту на більш дешеві матеріали. У тих галузях, де виробники не змогли значно знизити ціни, будівельники почали міняти постачальників. При цьому вони віддають перевагу продукції більш низького цінового сегменту, яка, на жаль, часто не витримує вимоги щодо якості.

Цим всерйоз занепокоїлися великі виробники, чиєю метою завжди було розвиток міцної партнерської мережі. Вони і не зацікавлені втрачати своїх замовників, які стали йти до тих, хто пропонує продукт дешевше. Першочерговим заходом стала розробка антикризових варіантів продукції, що повинно допомогти підтримати продажу. «Безумовно, економічна ситуація змушує коригувати продуктову лінійку, - говорить Сергій Чернишов. - Основне гасло - якість за доступною ціною. Наприклад, у сфері компонентних продажу ми запропонували нову металочерепицю Decorrey. Продукт зберігає стандарти фінської якості, при цьому має привабливу ціну. Відразу після запуску його продажу ми відзначили високий попит з боку замовників».

«Наша компанія теж з минулого року запустила антикризовий продукт - нову чотирикамерну систему PROPLEX-Comfort. Вікна з профілю даної серії забезпечують кращу тепло - і шумозахист, ніж з трикамерного. При цьому собівартість продукту нижче аналогів з п'ятикамерного профілю, - розповідає Лев Минуллин, заступник комерційного директора Групи компаній ПРОПЛЕКС (один із засновників російського ринку ПВХ-профілів). - Але ми не стали зупинятися на цьому і вирішили навчити наших партнерів економити, не втрачаючи в якості. Для цього розроблені спеціальні програми підтримки. Крім навчання технічного персоналу ми допомагаємо переробникам нашого профілю провести оцінку їх виробництва, з тим, щоб оптимізувати всі процеси і підвищити продуктивність праці. Крім того, наші фахівці проводять складської аудит і підказують рішення для організації руху товару. Оскільки сьогодні особливу роль відіграє впізнаваність компанії, то ми пропонуємо об'єднати наші зусилля в просуванні і розробляємо єдину з нашими партнерами рекламну стратегію».

 

 

 

Нові сектори

Різке падіння будівельного ринку змусило компанії шукати замовлення в нових секторах економіки. Один з напрямків - державні проекти з розвитку енергетики, спортивних об'єктів, а також реконструкції ЖКГ, шкіл, лікарень. Ці програми стали рятівним колом для багатьох організацій. Щоправда, брати участь у них може тільки той, хто виграє тендер, що не так просто: кількість забудовників часом обчислюється десятками, а постачальників - сотнями. В результаті лідерами стають найбільш досвідчені гравці, які пропонують ноу-хау і якість за прийнятною ціною.

«Держпроекти - це особливі правила гри, - зауважує Лев Минуллин (ПРОПЛЕКС). - У нас є спеціальна програма підтримки наших партнерів, які хотіли б взяти участь у тендері. Насамперед, ми надаємо всю необхідну технічну документацію, допомагаємо зробити необхідні розрахунки конструкцій. Ціна повинна стати додатковим козирем, тому учасникам цієї програми надаються спеціальні знижки». Така допомога дозволяє компаніям-партнерам вигравати дуже серйозні тендери. Наприклад, «Перший Віконний Завод» (р. Лермонтов) бере участь у відновленні об'єктів соціальної сфери в південноосетинському Цхінвалі.

 

У часи всіх криз, як показала історія, вмирали ті компанії, які затаивались в очікуванні кращих часів і постійно знижували свої витрати. Виживали ті, хто виробив для себе особливу маркетингову тактику, агресивно просуваючи свою оригінальну, якісну та інноваційну продукцію на ринку. Будівельна галузь - не виняток. Ринок, як кажуть експерти, сьогодні очищається. Залишаються найсильніші.




Категорія: Вікна | Переглядів: 642 | Додав: Admin | Теги: окна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 224
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0