Понеділок, 21.09.2020, 00:02
Головна » 2013 » Вересень » 9 » Kaleva змінила себе, не зраджуючи собі

Kaleva змінила себе, не зраджуючи собі

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Подарунком до 15-річного ювілею компанії став оновлений бренд Kaleva

У травні 2010 року компанія Kaleva офіційно оголосила про початок ребрендингу. Більшою мірою зміни торкнуться візуальної складової торгової марки віконного виробника. Презентація оновленого логотипу та загальної концепції фірмового стилю  відбулася відразу після святкування 15-річчя компанії. 

            Новий графічний знак за задумом Kaleva повинен відображати емоційну складову відносин виробника зі своїми споживачами. «Змінений образ Kaleva несе в собі наше тепле і доброзичливе ставлення до всього, що ми робимо. Ми змінили гострокутний шрифт на більш м'який і округлий варіант. Це ж саме стосується і кольору. Психологічно він став більш комфортним для сприйняття. Тим самим ми заявляємо, що компанія ставить у пріоритет комфорт та зручність своїх покупців», - зазначив провідний дизайнер компанії Kaleva Володимир Малкін.

Для формування правильного аудіального сприйняття в логотип був доданий апостроф над першою літерою «а» в назві компанії, стилізований під світиться вікно. «Акцент в логотипі це не банальне наголос, а знак відмінності від інших. Згодом він обов'язково стане пізнаваний серед покупців вікон», - уточнив Володимир Малкін.

Ребрендинг планується проводити в декілька етапів. Повністю роботи по заміні фірмового стилю намічені на кінець 2010 року. За словами директора з маркетингових комунікацій Kaleva Наталії Буланової, - «коли починають відбуватися зміни у такої великої компанії як Kaleva це неминуче призводить до змін на всьому віконному ринку. Ми завжди були піонерами у виборі нових напрямів і можливостей. І сьогодні  ми першими вкладаємо в свій образ і на свою продукцію емоційний посил. Ми хочемо, щоб вікна стали для споживача, насамперед, емоційним продуктом і вже потім раціональним. Впевнені, що створення нового сильного фірмового знака лише сприятиме подальшому зростанню популярності нашої марки».




Категорія: Вікна | Переглядів: 575 | Додав: Admin | Теги: окна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 225
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0