Понеділок, 21.09.2020, 00:38
Головна » 2013 » Вересень » 9 » Хороша дешевизна, да качества не видно. Про скидки.

Хороша дешевизна, да качества не видно. Про скидки.

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Потрапити в світ знижок порівняно легко, достатньо звернути увагу на будь-яку торгову точку по сусідству з вами. Знижка - це та сама сума, на яку знижується ціна на товар, що реалізується продавцем покупцеві, з його точки зору тут повинна бути очевидна вигода. Але є на цьому маршруті по звивистому шляху за заповітної покупкою свої тонкощі, знання яких може врятувати вас і не продешевити ще більше. Здавалося б, як це можна зробити на порівняно недорогий товар? Але виявляється, дешевизна буває різною. Ми розповімо вам про це, а також про особливості знижок на будівельних матеріалів. Нашим консультантом виступила директор ТОВ «Гледен» Павлова Олена Миколаївна.

Продавець-мисливець?

Звичай зниження ціни для покупця, який бере більше товару, колись бытовавший на міських ринках, давно пішов в минуле. Але і тоді, пам'ятаєте, вже складали мудрості кшталт: «Не ганявся би ти, піп, за дешевизною...» Тепер у всіх на слуху такі терміни як «дисконт», «розпродажі», «знижки»... Ми хочемо, щоб і гроші були зекономлені, і в будинку не з'явилася непотрібна зіпсована річ. Жоден продавець не буде робити знижку в мінус для себе ж самого. Разом з покупцем - це симбіоз, в якому все взаємопов'язане. Якщо прийшла занадто велика партія товару, і він лежить на складі, або одну-дві тиждень його ніхто не бере, у продавців починається паніка. Їм зручніше зробити знижку на товар і розпродати його за низькою ціною. А якщо товар новий - знижку, щоб залучити покупця. Специфіка будівельних матеріалів полягає в тому, що дерево, погонажні вироби, плінтуса не псуються, та термін зберігання у них досить довгий. Але ось зберігається фарба рік. Пігмент випадає в осад, фарба густіє, і зробити з нею що-небудь стає дуже важко. Те ж саме з лакофарбовою продукцією. Вітчизняні виробники фарби часто нітрохи не гірше, а навіть часом краще імпортних. Імпортні сухі суміші дорожче, але і у вітчизняних якість не гірше.

Розумієте, продавець, розпродаючи неякісну продукцію зі знижками, може сам продешевити. Намагаючись утримати, таким чином, покупця, він програє на якості. І покупець йде в інший магазин. Інша справа, що зараз час дуже великий конкуренції, виробнику доводиться непросто, великий розкид цін, клієнтура сама втрачається. А так звані «пастки» - більшою мірою данина нашого стрімкого часу, в якому кількість все більше цінується на шкоду якості.

Підступи знижок

Дешево - не однозначно «добре». Ні продавець, ні покупець не може гарантувати справжню якість товару виробника, але підробка не дорого продається, сама по собі уцінка і є уцінка. Звертайте увагу на фірми-виробники, що зарекомендували себе на ринку не один рік. Така фірма дійсно добре працює і відповідає за продукцію. Отже, зупинимося детальніше на підводних каменях.

№ 1. Націнка

Робиться на якусь продукцію, щоб продати при цьому залежаний товар. При купівлі одного виробу робиться знижка на інше, нехорошого якості, або навіть покупець отримує його в подарунок, сам того не знаючи. Це вже прихована знижка. А це означає, що перший виріб ви купили з подвійною ціною. В основному, цим грішать великі магазини і торгові центри.

№ 2. Без страховки

Дорожнеча - теж не завжди добре. Товар засипають в мішки під ім'ям хорошого виробника, використовуючи для цього різні бирки, наклейки і маркування. Та ще й роблячи знижку на новий товар. На жаль, тут, доводиться сподіватися тільки на чесність продавця, нечесний ж буде продавати так, що про обман і не здогадатися.

№ 3. Увага: свята!

Небезпечне місце, де люди дуже часто купують неякісні та небезпечні товари, - святкові розпродажі. І взагалі розпродажі в цілому. Тут ніхто не відповідає за якість товару. І допомогти покупцю може хіба що Управління по захисту прав споживачів.

№ 4. «Лінь питати»

Часто в магазинах можна побачити вивіски: товар поверненню не підлягає. Звертайте на них увагу! Якщо вам зробили знижку, а якість товару при цьому виявилося прямо пропорційно цієї самої знижку, то повернути назад і отримати гроші буде складно. Ось і попалися на знижку. Виходить своєрідний кругообіг. Так що ставте себе і продавцеві питання, чому на товар знижка, чому в сусідньому магазині ціна може бути іншою. І, звичайно, по можливості використовуйте способи перевірки якості товару на місці, попередньо узгодивши це з продавцем.

№ 5. «Приходь сусід з сусідом»

Цей своєрідний маркетинговий хід полягає в наступному. Реклама говорить або вже на стадії вибору покупки вам кажуть: « Приведіть з собою кілька друзів, як правило, бажано двох або трьох, і ми вам зробимо загальну знижку на всіх». Увага! Якщо вам, так званого другові або сусідові, запропонували таке, ви ризикуєте купити абсолютно непотрібний і небезпечний вам товар, поведясь тільки на це колективне солодке пропозицію. А часто, дуже часто і тут є підводний камінчик у вигляді якості. Подумайте, чи так уже це вам необхідно.

№ 6. Про що говорять цифри

Нормальна знижка - 15%. Якщо стоїть цифра 50%, продавець хоче будь-що позбутися від товару, можливо, з минулим давно терміном придатності. Зазвичай магазини намагаються робити знижки вчасно, але бувають і такі винятки.

№ 7. Прийшов сезон, стрижи газон

Сезонні знижки робляться на такому прикладі: взимку готувалися до літа, закупили фарби більше, ніж потрібно, і тепер її потрібно продати. Великий ризик помилитися на якості. Або інвентар для дачників, який погано купується взимку, і влітку влаштовується його розпродаж. Але на відміну від того, що говорилося вище, тут все-таки за якість відповідають більше.

№ 8. І наостанок...

Існує така тонкість, про яку не всі знають. Наприклад, ви бачите товар, і ціна його досить-таки чималенька. Але це тільки його вигляд, а поруч ще на прилавку кілька таких самих. І знижку на нього пропонують гарну, наприклад, 15-17%. Цей Вид, як вам кажуть, найякісніший з усіх. Але виявляється, що завдання товару - збільшити обсяг продажів, з нього продавцю великий відсоток. А вам би вистачило і тих, що є поруч. Тут вже виходить, як не продешевити на дорожнечу в плані потрібності вам цієї покупки. Сподіваюся, ці поради проллють світло, допоможуть вам, коли ви зберетеся що-небудь купувати.

Отже, зрозуміло, як непросто орієнтуватися в нинішній торгівлі. Просто неможливо передбачити, якого ви купили кота в мішку, і постійно виникають нові способи знижок, відстежити які дуже складно. ...І пам'ятайте, що іноді, заощадивши на ціні, не варто економити не тільки на якість, але і на настрої. Тому ваш головний помічник, звичайно ж, інтуїція і уважність! Бажаємо вам правильних знижок!





Категорія: Ремонт квартир | Переглядів: 850 | Додав: Admin | Теги: ремонт квартир | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 225
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0