Понеділок, 06.07.2020, 20:50
Головна » 2013 » Вересень » 6 » Товар вітчизни нам солодкий і приємний

Товар вітчизни нам солодкий і приємний

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Початок квітня ознаменувався відразу двома великими будівельно-інтер'єрними виставками - BUILDEX 2013 і MosBuild 2013. Перша проходила в МВЦ «Крокус Експо» - у двох павільйонах, на площі в 50 000 м2 розмістилося більше 400 російських і зарубіжних компаній. Паралельно в «Експоцентрі» розгорнулося інше загальнобудівельні захід - MosBuild 2013. Минулі виставки стали ефективними майданчиками для ділових комунікацій представників всіх напрямків будівельної та інтер'єрної індустрії.

Обидва заходи продемонстрували помітне зростання довіри споживачів до російських продуктів. Взявши курс на підвищення конкурентоспроможності товарів, вітчизняні компанії представили чимало новинок, затмивших розробки європейців.

 

Загорнули в креатив

Першочергова мета участі у виставках у будь-якої компанії - демонстрація новинок. І цілком природно, що представити свої розробки виробники прагнуть в самому вигідному світлі. Так, співробітники компанії «AIRON», що займається виготовленням міжкімнатних і вхідних дверей, змонтували з своєї продукції конструкцію, яка представляла собою простір із множиною входів. Експозиція була яскраво підсвічена, що дозволило відвідувачам стенду детально розглянути кожен демонстраційний експонат, внутрішні панелі і фурнітуру (замки, петлі тощо). На стенді в режимі нон-стоп транслювався короткометражний фільм про виробництві дверей. Будь-який бажаючий міг ознайомитися з технологією виготовлення сталевих виробів і моделей з ПВХ покриттям. «Ми намагалися залучити клієнтів всіма можливими способами, - підсумовує Кадиров Альберт, керівник компаніїAIRON». - І треба сказати, що компанії вдалося зробити впевнений крок у напрямку експорту. Зараз ведуться переговори щодо поставок нашої продукції в Україну, Білорусію, Казахстан».

Компанія PROPLEX (перший російський розробник і найбільший виробник віконних ПВХ-систем за австрійськими технологіями) здивувала відвідувачів BUILDEX’а домом, створеним з... вікон! На зведення експозиції було витрачено близько двох тонн світлопрозорого матеріалу. Перед виробником стояла мета продемонструвати відмінну звукоізоляцію своїх новинок. І, треба сказати, компанії це вдалося. Навколишній шум, голосні розмови, крики і сміх на закритій вікнами майданчику знижувався до такого рівня, що було чути цокання настінного годинника. «Створення «острівця тиші» дозволило нам прямо на виставці проводити презентації для відвідувачів. Ми показали потенційним клієнтам наш новий інтерактивний ігровий онлайн-тренажер з продажу ПВХ-вікон «Місія: комфорт». Він являє собою захоплюючий навчальний квест, що дозволяє менеджерам тренувати свої навички безпечної віртуальному середовищі. Всередині «будинку, з вікон» людина міг повністю зосередитися на програмі, не відволікаючись на сторонні шуми», - розповідає Антон Богданов директор з маркетингу компанії PROPLEX. Але справі - час, а потісі - годину. Відвідувачі стенду не тільки осягали ази стратегії компанії, і знайомилися з новинками, а й могли відпочити в «зоні комфорту». Розташувавшись на зручних диванах, люди спілкувалися, дивилися випуски програми «Дім мрії» на СТС (новий проект, в якому PROPLEX допомагає героям перетворити свою квартиру). А у міні-барі відвідувачів пригощали віденськими вафлями і фірмовим алкогольним коктейлем синьо-помаранчевого кольору.

Виділилася також компанія KAMROCK, виробник штучного облицювального каменю і тротуарної плитки. Завдяки своєму унікальному дизайну, композиція удостоїлася «Призу глядацьких симпатій» за підсумками голосування відвідувачів BUILDEX 2013. Немов Данило-майстер, намагаючись догодити господині Мідної гори, представники KAMROCK по крупицях створили з каменю справжнісінький квітка. Химерні вигини пластин, кожна з яких була ніби зібрана з тисячі різноманітних камінців, ділили простір стенду на кілька функціональних секторів. Завдяки тому, що «невидимий майстер» вирізав у кожній пелюстці проходи, що з'єднують зони один з одним, люди могли переміщатися прямо всередині «Кам'яної квітки».

 

Спеціально для Росії

Часто споживач, який воліє товари російського виробництва, обґрунтовує свій вибір наступним чином: «Тільки вітчизняний виробник знає особливості нашої країни і може запропонувати хороший продукт». І дійсно, на минулих виставках лідерство в уявленні товарів для нашого клімату залишилося за російськими компаніями.

«Наша організація пропонує власні технологічні та інженерні розробки, серед яких є каркасне рішення «Російська зима». Його ми і презентували на будівельній виставці, - розповідає Ігор Клімов заступник генерального директора компанії «ТеремАрт». - Технологія заснована на застосуванні цілого комплексу рішень. Наприклад, для того, щоб забезпечити максимальну теплоізоляцію будинку, ми використовуємо мінераловатний матеріал П-125 (250мм). Для захисту зовнішніх стін від накопичення вологи застосовується вентильований фасад. Оздоблення будівлі виконується за допомогою конструкційних вологостійких плит ОСП-3». На стенді компанії був представлений шматок стіни з елементами обробки. Поперечний розріз давав можливість ознайомитися з усіма використовуваними при зведенні будинку матеріалами, які зазвичай залишаються невидимими для очей замовника. Ігор Клімов зазначив, що «ТеремАрт» співпрацює з австрійськими і німецькими виробниками матеріалів, що дозволяє підвищити якість виготовленого продукту.

Такий підхід, як залучення іноземних партнерів, на сучасному будівельному ринку не рідкість. На виставці BUILDEX 2013 була представлена віконна і дверна фурнітура PROPLEX F20, що виготовляється спільно з німецьким підприємством Карла Фура (Carl Fuhr GmbH & Co.). «Професіонали ринку відмінно знають, що фурнітура з точки зору надійності експлуатації - один з найважливіших елементів вікна, - зазначає Лев Минуллин. - Тому ми співпрацюємо з авторитетним іноземним виробником і адаптуємо продукцію під російський ринок. Наприклад, мастильний матеріал підібраний спеціально для Росії і має діапазон робочих температур від -60°С до +120°С. Крім того, за рахунок двоступінчастого ножничного прилягання стулок, PROPLEX F20 дозволяє вікнам надійно протистояти сильному вітрі». Технічні характеристики нових виробів забезпечують їх довговічність і зносостійкість. Наприклад, особливий пристрій запірних цапф вирішує проблеми, пов'язані з тугим або нещільним закриванням вікна. Елементи виконані у вигляді обертових роликів, які знижують тертя, забезпечують рівномірний притиск стулки по всьому периметру і зменшують навантаження на керуючу ручку при запиранні. Особливості конструкції фурнітури PROPLEX F20 і висока якість матеріалів дозволили компанії-виробнику встановити на свою продукцію гарантію 20 років, що в два рази більше, ніж стандарт на ринку.

 

Made in Russia

Деяким російським виробникам вдалося провести на виставці справжній фурор. Так, компанія «Колізей технологій», виробник ревізійних люків, представила новинку, аналогів якої немає не тільки в Росії, але і у всьому світі. Люк АлюКлик-М Revizor використовується у ванних кімнатах для приховування водопровідних комунікацій. Його кришка виконана з надміцного алюмінію, а покриття дверцята імітує шматочок стіни з плитки, штучного або натурального каменю та інших популярних облицювальних матеріалів. Що дозволяє ревізійному люку вписатися в навколишнє оточення і залишитися непоміченим.

Сьогодні в тренді природні рішення, такі як дерево і камінь. Але далеко не всі натуральні матеріали, як би гарні вони не були, здатні
протистояти реалій побуту. Наприклад, мармур чутливий до миючих
засобів, скло дуже крихке, а дерево паливно і легко пошкоджується.
Тому виробники намагаються створити нові продукти, які
досконало передають структуру і колір природних матеріалів і перевершують їх по споживчим якостям. «Сучасні технології дозволяють імітувати натуральні матеріали, - говорить Геннадій Ковальов головний дизайнер розробник Дизайн Центру Tarkett в Росії. - Підлогова дизайнерська вінілова плитка Art Vinyl колекції NEW AGE, яку наша компанія представила на MosBuild 2013, ідеально імітує колір і фактуру дерева і каменю. Крім того, продукт дозволяє створювати самі несподівані поєднання. Тепер в одному приміщенні можливо органічно поєднати граніт і мармур з ясенем або венге. Колекція NEW AGE має сертифікат "Листок життя", що гарантує безпеку нашого продукту для здоров'я людей і навколишнього середовища".

Пару цікавих новинок представила компанія GuteWetter - виробник душових огорож. Знаючи про особливості більшості російських квартир, де ванні кімнати не відрізняються великими розмірами, компанія розробила нову серію душових огорож STYLE з особливою конструкцією петель. Ефективно використовувати простір санвузла дозволяє новий механізм дверної стулки - тепер їх можна відкривати як на 180 градусів назовні, так і на 180 градусів всередину кабінки. «Стулки STYLE складаються в будь-яку сторону - це дуже зручно. Для них не потрібно планувати додаткового простору. Маневреність огорож робить їх простими у використанні та догляді», - зазначає Герман Фоменко, директор з маркетингу компанії GuteWetter. У серії STYLE застосована нова форма петель, за зовнішнім виглядом нагадує «сердечка». Оригінальні вигини і плавні лінії петель доповнять як сучасний інтер'єр, так і ретро-обстановку.

 

Президент РФ Володимир Путін назвав вступ нашої країни у всесвітню торгову організацію «подією року». Багато фахівців поділяють оптимізм глави держави, стверджуючи, що вітчизняна будівельна галузь від появи міжнародної конкуренції тільки виграє. Адже участь у «західних іграх» немислимо без реконструкції виробництв і впровадження нових технологій. Зроблений урядом крок стане серйозним стимулом для модернізації економіки і поліпшення ділового клімату Росії.

Минулі будівельні заходи BUILDEX 2013 і MosBuild 2013 стали для вітчизняних компаній способом побачити результати професійної роботи західних колег, показати власні досягнення та отримати експертну оцінку світового співтовариства. Підводячи підсумки, можна відзначити, що російські виробники починають виходити на якісно новий рівень, доказом чого слугує зростаюча лояльність покупців. Будемо сподіватися, що сподівання та довіру споживачів не будуть обмануті!




Категорія: Вікна | Переглядів: 746 | Додав: Admin | Теги: окна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 224
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0