П'ятниця, 07.08.2020, 13:11
Головна » 2013 » Серпень » 26 » Російський ринок інструменту - вектори і тренди

Російський ринок інструменту - вектори і тренди

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Монтаж і обслуговування трубопроводів різного призначення для обивателя видаються сферами, вкрай консервативними і несприйнятливими до різних нововведень. Між тим, в нашій країні за минулі десятиліття в цій області відбулася тиха технологічна революція. Поява нових матеріалів та високотехнологічного обладнання для інженерних мереж зумовило наростання вимог до технічного оснащення ремонтно-монтажних та експлуатаційних організацій.

Про те, куди спрямований вектор розвитку на ринку інструментів і як міняються запити і уподобання монтажників, сантехніків та ремонтників, ми розмовляли з Андрієм Макаровим, директором російського підрозділу компанії RIDGID, провідного світового виробника професійного інструменту для монтажу і експлуатації трубопроводів.

 

- На Ваш погляд, які фактори за останні роки найсильніше вплинули на російський ринок інструменту?

- Найважливіші якісні зміни в будівельній галузі відбулися ще в 1990-х роках. Тоді з'явилися абсолютно нові категорії споживачів обладнання і інструментів. Виникло безліч приватних компаній, що займаються проектуванням, монтажем та обслуговуванням інженерних систем будинків і промислового обладнання.

З тих пір із-за зростання будівництва житлових і комерційних будівель число таких організацій тільки збільшується. Конкуренція змушує їх впроваджувати в роботу всілякі нові технології і матеріали. Так, завдяки приватним компаніям повсюдно почали застосовуватися мідні, пластикові та металопластикові труби, набули популярності такі методи з'єднання, як прес-фітинги та холодна пайка, стали широкодоступны послуги з прочищення і видеодиагностике трубопроводів.

Серйозні зміни відбулися і в комунальній сфері. У 2000-х рр. почали масово створюватися ТСЖ, які в даний час стали частіше замислюватися про необхідність створення власних бригад для обслуговування внутрішньобудинкових мереж та проведення ремонтних робіт. ТСЖ, як категорія споживачів, ще скаже своє слово у формуванні попиту на ринку інструментів.

 

- Як у загальних рисах Ви можете описати теперішній стан ринку?

- За нашими оцінками, російський ринок інструменту останні 4 роки зростає щорічно на 10-15%, і подальші перспективи розвитку у нього дуже хороші, причому у всіх сегментах.

Якщо розглядати структуру споживчого попиту детальніше, то найбільша та найактивніша група - це ремонтно-монтажні і будівельні компанії, які займаються прокладкою і обслуговуванням інженерних мереж будівель і промислових підприємств, тобто систем кондиціонування, вентиляції, опалення, водопостачання, протипожежних і технологічних трубопроводів. Такі організації є основними «споживачами» ключів, труборезов, трубогибов, прес-інструменту, клупи, обладнання для розвальцьовування та інших операцій з трубами.

Газонефтедобывающие і бурові компанії закуповують в основному лещата, ключі та труборізи. Підприємствам комунальної сфери (у тому числі вже згаданим ТВЖ), крім інструментів для операцій з трубами, цікаво купувати прочистное і видеодиагностическое обладнання. До речі, прочищувальні машини користуються попитом у малого і середнього бізнесу - готелів, кафе і ресторанів, харчових виробництв. Муніципальні водоканали і електромережі, а також нафтогазові та геодезичні компанії все частіше цікавляться трассопоисковым обладнанням, що дозволяє точно локалізувати підземні комунікації.

В цілому зростання ринку обумовлений не тільки збільшенням обсягів будівельних і ремонтних робіт, але і зміщенням споживчих переваг. Ми помічаємо, що поступово змінюється ставлення до технічного оснащення. Професійний споживач все більше починає цінувати ергономічність, безпека, надійність і, відповідно, від дешевих інструментів переходить до більш якісним і високотехнологічним.

 

- Як Ви вважаєте, з чим пов'язана ця тенденція?

- Зростання конкуренції змушує ремонтно-монтажні компанії приділяти більше значення таких аспектів, як собівартість, швидкість та якість робіт. Часто це навіть не стільки питання грошей, скільки ділової репутації. Будь-якому професіоналу очевидно, що домогтися гідного результату можна тільки з дорогим і якісним інструментом. А вкладення в нього виправдовуються економією часу, зниженням шлюбу і незрівнянно більш довгим терміном служби.

На російському ринку багато дешевого інструменту сумнівної якості і незрозумілого походження. Наприклад, від китайських фірм, які копіюють продукцію відомих брендів або видають себе за західного виробника. На такий інструмент теж знайдеться свій покупець, для якого головне - заощадити кошти.

Якщо закупівлями займаються чиновники або менеджери, які з інструментом ніколи не працювали, вони часто дивляться тільки на ціну. Втім, і вони поступово починають розуміти, що спроби заощадити на інструменті себе не виправдовують. Якщо ж у прийнятті рішень щодо придбання беруть участь самі монтажники, то вони вибирають обладнання, що відповідає їх уявленням про ергономічності і надійності, а ціна для них має другорядне значення.

Наприклад, до 90% нафтовиків знають трубні ключі RIDGID, які допомагають робити ту ж роботу швидше, якісніше та з меншими трудовитратами. Працівники бурових і нафтосервісних компаній працюють в суворих кліматичних умовах, в жарких пустелях і арктичних льодах, і не звикли панькатися з інструментом. Їм потрібно, щоб він просто виконував свої функції в будь-яких умовах, будь то бруд або пил, не потребуючи при цьому в особливому догляді.

 

- Коли компанія RIDGID зацікавилася російським ринком?

- Росія - це один з найбільших і перспективних ринків у світі, так що він не міг не викликати нашого інтересу. Продукція RIDGID була відома ще в СРСР - вона потрапляла в країну разом з імпортним нафтовидобувним обладнанням із США і Європи.

На початку 1990-х рр. стартували перші систематичні поставки наших інструментів в Росію, а з 1996 року ми стали планомірно розвивати дистриб'юторську мережу. Зараз в країні налічується понад 12 дистриб'юторів, які поставляють безпосередньо з нашого складу європейського весь спектр продукції RIDGID від трубних ключів і клупи до високотехнологічного видеодиагностического і трасопошукового обладнання.

З великих західних виробників RIDGID далеко не першим прийшов на російський ринок, але ми неухильно зміцнюємо свої позиції і рік від року набираємо обертів. Стає все більш очевидною орієнтованість клієнтів на якість дозволяє нам рости швидше ринку.

 

- Чи потрібно якось стимулювати розвиток російських споживачів, їхні уподобання щодо технічного оснащення або невидима рука ринку сама все зробить?

- Безумовно, ми намагаємося прищеплювати культуру використання високоякісного інструменту та обладнання, показувати всі переваги роботи з ними. Особливо це стосується таких високотехнологічних напрямків, як відеодіагностіка труб, трассопоиск і т.п. Фахівці, що займаються ремонтом та експлуатацією трубопроводів, часто не знають про ті можливості, які надає сучасне обладнання, а тому не можуть оцінити всі вигоди його застосування.

Ось чому наші регіональні представники і дистриб'ютори завжди виступають не просто як класичних менеджерів з продажу, але, швидше, консультантів. Важливо допомогти клієнту на власному досвіді переконатися в перевагах сучасного інструменту, пояснити, як з його допомогою підвищити продуктивність праці, якість і швидкість монтажу.

З іншого боку, при роботі зі складним обладнанням і інструментом все частіше проявляється недостатня професійна підготовка. Монтажникам, які працюють «по-старому», просто ніде набратися досвіду застосування, наприклад, електричних клупи або прес-інструменту. Щоб заповнити цей інформаційний вакуум», в 2011 році ми відкрили навчальний центр, аналогічний тим, які вже функціонують по всій Європі. На групових та індивідуальних тренінгах монтажники отримують навики правильного використовування основних груп наших продуктів. Причому заняття можуть бути присвячені вузькій групі продуктів - наприклад, тільки резьбонарезному обладнання, інструменти для різання та підготовки труб або трассоискателям.

Перспективний напрямок - це робота з вузами і технічними коледжами. Студентам надається можливість на практиці ознайомитися з сучасними технологіями монтажу трубопроводів і придбати навички роботи з якісним інструментом, для закупівлі якого освітніх установ зазвичай немає коштів. Зокрема, в рамках співпраці з Новосибірським монтажним технікумом для майбутніх фахівців введений поглиблений курс, присвячений монтажу труб, і відкритий тренінг-центр з усім необхідним обладнанням. Також у наших найближчих планах - оснастити тренінг-центр на базі нефтетехнологического факультету Самарського державного технічного університету і в інших профільних вузах.

В цілому, у RIDGID у Росії великі і довгострокові плани. Ми не очікуємо швидкої віддачі від тих зусиль, які докладаємо для розвитку цього ринку. З часом виросте нове покоління фахівців, для яких якісний інструмент буде невід'ємним атрибутом повсякденної роботи.





Категорія: Ремонт квартир | Переглядів: 704 | Додав: Admin | Теги: ремонт квартир | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 224
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0