Як відновити амортизатор
Неділя, 11.12.2016, 14:57
Головна » 2015 » Листопад » 10 » Як відновити амортизатор

Як відновити амортизатор

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

3700Незамінною деталлю автомобіля є амортизатор. Проходить час, настає його знос, тому, як і всі механізми в машині його треба ремонтувати, а іноді і замінити.

Масло, що з'явився на поверхні, при стисненні відсутній опір, скупчення сміття в корпусі, говорить про те, що амортизатор вимагає відновлення. Це можна зробити самостійно. Але бувають випадки коли амортизатор потрібно замінити. Важливо, щоб заміну амортизаторів ціна яких доступна кожному автовласнику, робив фахівець. На сайті autotune.ru ви можете дізнатися більш детальну інформацію про заміну амортизатора.

Готуємо: гострий ніж або бритву, зубну щітку, масло для амортизатора, очищувач для електродвигунів, новий шток, нові картриджі. У нових картриджах є прокладки, стопорні шайби. Їх потрібно обережно гострим ножем або лезом зрізати з виливки. Зробити треба так, щоб не вийшло задирок, так як це може створити додаткові труднощі при подальшій збірці. Наступним кроком є зняття амортизатора і видалення пружин. Тут стане в нагоді зубна щітка, корпус почистити зверху і далі видалити ковпачок. Якщо амортизатор заряджається з нижньої частини, звідти вилучається картридж. Кріплення зі штока також зняти. Тепер видаляємо утримує затиск і виймаємо силіконові кільця. Приготованим очисником обов'язково промити корпус з внутрішньої сторони, і якщо є сміття, звичайно, видалити. Все це треба добре просушити, нові кільця змастити і тільки тоді зібрати амортизатор.

Якщо амортизатор марки Losi, для нього існує послідовність при збірці: спочатку ставиться корпус картриджа, на нього силіконові кільця і останньою ланкою кришка картриджа.

Амортизатор марки Associated, збирається декілька інакше: прокладка ставиться меншого розміру, на них силіконове кільце, тепер більшого розміру, знову кільце, і останнім кроком маленька прокладка і тільки тоді утримує затискач. Берете шток з різьбленням, на неї капаєте трохи олії і вставляєте в картридж або в корпус амортизатора. Може прохід, треба ще раз зібрати деталі і знову спробувати. Кріплення повинні бути приєднані на нижню частину штока. Корпус амортизатора до початку різьблення заповнюється маслом. Тепер треба акуратно посувати поршнем, бульбашки повітря, які зібралися всередині видаляються, можна буде заливати масло. Амортизатор треба стиснути. В ковпачок амортизатора, тепер вставляємо еластичну мембрану. Вставляючи мембрану, помітите, що надлишки масла витечуть. Тепер прокачиваете зібраний амортизатор. Встановлюєте його вертикально і заповнюєте до появи масла, яке являє собою невеликий купол, на корпусі. Рухаєте штоком у верхнє і нижнє положення. Бульбашки повітря будуть вилітати з вашого поршня. Ковпачок завертаєте не до кінця, а на 2/3 довжини різьби. Після того як втисніть шток, можна буде ковпачок загорнути до кінця. Тут одне важливе зауваження, щоб не перетягнути ковпачок, закручуєте руками.



Категорія: Різне | Переглядів: 118 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
«  Листопад 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0