Несправності асинхронних двигунів
Вівторок, 06.12.2016, 03:46
Головна » 2015 » Квітень » 28 » Несправності асинхронних двигунів

Несправності асинхронних двигунів

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Асинхронний двигун (АД), що має короткозамкнений ротор, простий, надійний і недорогий, надзвичайно поширений: 85% всіх електричних машин - це саме асинхронні трифазні двигуни.

Розрахований ПЕКЛО на безвідмовну службу протягом 15-20 років за умови роботи з тими параметрами, які вказані в паспортних даних двигуна. Але реальні умови часто не відповідають номінальним: напруга живлення - неякісно, двигун відчуває перевантаження, працює при високій температурі без охолодження. В результаті виникають аварійні режими функціонування, і ПЕКЛО виходять з ладу. Аварії зазвичай мають серйозні наслідки і завдають великої шкоди: призупиняються технологічні процеси, потрібен серйозний ремонт. Щоб захищати ПЕКЛО від поломок, треба уявляти собі їх причини.

Механічні аварії з АД

До механічних аварій можна віднести деформацію вала ротора, порушення кріплення статора на станині, виплавлення бабіта з підшипників ковзання, руйнування деталей підшипників кочення, попадання бруду в рухомі елементи і т. д.

Причинами механічних аварій можуть бути:
- асиметрія фаз живлячої мережі, яка призводить до вібрації;
- механічні перевантаження валу двигуна;
- шлюб при складанні або в комплектуючих деталях.

Механічні аварії займають близько 10% всіх аварій з АД.

Електричні аварії з АД

Аварії ПЕКЛО, мають електричні причини, що в свою чергу поділяються на три види.
- Мережеві аварії, обумовлені аварійними ситуаціями в електромережі, в тому числі на підстанціях під впливом грози, що призводять до нерівномірного розподілу навантаження між фазами, завищенню низки показників по відношенню до номіналу. 80% всіх аварій ПЕКЛО пов'язано саме з аварійним зміною напруги. Це може бути коливання величини напруги, відхилення від симетрії між фазами, відхилення від синусоїдальності напруги.
- Струмові аварії, результатом яких є асиметрія фазних струмів, істотно перевищує асиметрію напруг. Симетричний перевантаження по струму пов'язаний з механічним перевантаженням двигуна. Причиною струмових аварій може бути розрив провідників в статорі або роторі, замикання обмоток, пробій ізоляції при нагріванні, викликаному перевантаження струмом.
- Аварії порушення опору ізоляції за її старіння, зволоження або руйнування.



Категорія: Різне | Переглядів: 124 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0