Виставковий стенд і робота на ньому
Субота, 10.12.2016, 17:37
Головна » 2014 » Грудень » 14 » Виставковий стенд і робота на ньому

Виставковий стенд і робота на ньому

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

 

 

 

Де найкраще розмістити стенд від компанії  Тори-Экспо? Біля входу? На головному проході? Може бути на балконі? На ваш вибір вплине тип відвідувачів, яких ви бажаєте залучити до свого стенду. Якщо вас цікавить особлива категорія відвідувачів, багато з яких будуть запрошені особисто, то не прагнете поставити стенд обов'язково на основному потоці людей. Інша справа, якщо ви бажаєте привернути увагу кожного відвідувача. У цьому випадку вибирайте для стенду чільне місце, біля входу або по ходу руху основних потоків відвідувачів. Фасад стенду повинен бути орієнтований на основний потік відвідувачів.

 

Стенд повинен мати якомога більшу ширину по фронту (якщо не передбачається заходження відвідувачів всередину) або ж, навпаки, глибину (якщо відвідувачі будуть заходити на територію стенда або передбачено приміщення для переговорів).

 

За розташуванням щодо проходів стенди можуть бути:

 

  • лінійними - стояти в ряду з сусідніми стендами;
  • кутовими - для показу експонатів відкриті дві сторони;
  • "півострів" - експонати можна показати з трьох сторін;
  • "острів" - стенд з усіх боків оточують проходи.

 

Як правило, площі для стендів біля входу і в центрі отримують ті експоненти, які раніше подали заявку та/або уклали контракт з оргкомітетом, а також власники найбільших стендів. Нерідко передбачаються доплати за розташування стенду. Іноді практикують і те і інше. При виборі розташування стенду вам бажано з'ясувати де знаходяться лідери галузі та основні конкуренти, враховувати ці фактори при організації роботи стенду.

 

Абсолютно правильних рецептів щодо визначення розміру стенду не існує. У кожної виставки - свої орієнтири зазначає фірма Tori-Expo. Ви повинні самі визначитися, на кого орієнтуватися: на "еліту", на "середній клас" або на "економічний варіант".

 

Слід пам'ятати, що в розрахунках, не рідко, використовується показник виставкової площі на одного стендиста (як правило, не менше 5 кв. м). Має бути достатньо місця для розміщення всіх експонатів, для роботи персоналу і зустрічей з відвідувачами. У всякому разі, розміри вашого стенду не повинні бути на порядок менше, ніж у основних конкурентів. Але все ж, справа не в кількості виставкових метрів, а в їх якості. Головне - вміння оригінально оформити стенд, підібрати експонати, зробити експозицію цікавою і такою, що запам'ятовується для відвідувачів. До речі, не зайве уточнити у організаторів виставки - до якого терміну можна скоригувати розмір стенда.

 

Підготовка експозиції

 

Перш, ніж приступити до планування стенду, необхідно визначитися з експонатами. Для вибору експонатів визначте цільові групи відвідувачів - хто прийде на виставку і що цим людям слід показати для досягнення цілей участі в виставці.

 

Серед можливих категорій відвідувачів можуть бути:

 

  • приватні споживачі;
  • корпоративні споживачі продукції: технічні спеціалісти та особи, що приймають рішення;
  • дилери та дистриб'ютори;
  • постачальники і підрядчики.

 

Від того, яким цільовим групам звернена експозиція на виставці, залежить не тільки вибір експонатів, але і спосіб організації стенду, методи роботи з відвідувачами.

 

Вибираючи експонати слід керуватися такими основними правилами:

 

  • як можна більше експонатів повинні бути чинними або показаними в дії;
  • експонати повинні представляти всі напрямки діяльності вашого підприємства, які укладаються в тематику виставки, але чужорідним" експонатів не місце на стенді.

 

Після вибору експонатів, вам потрібно розробити план стенду і визначитися - як він буде монтуватися на виставці: скористаєтеся стандартним стендом чи плануєте установку власного ексклюзивного стенду (стаціонарного або мобільного).

 

У випадку зі стандартним стендом, його план потрібно заздалегідь передати організаторам мо-роприятия. Це фактично замовлення того, що ви хотіли б побачити, привізши експонати у виставковий зал напередодні виставки. При відсутності такого плану, ви отримаєте стандартний стенд, не враховує особливостей експозиції.

 

Нові можливості вам відкриють двоповерхові стенди, які, звичайно ж дороги, але дозволяють збільшити ефективність використання виставкової площі. Завдяки своїй значній висоті, такі стенди стають домінантою в просторі виставкового залу. Будь стенд можна умовно (досить великий стенд - і не умовно) поділити на три зони: експозиція, офіс та службова зона.

 

Експозиція

 

 

Експозиція повинна займати не менше половини загальної площі стенду, щоб залишити достатній простір для відвідувачів.

 

  • експонати повинні бути видні основного потоку відвідувачів, їх огляд не повинен закриватися стендистами;
  • для новинки або особливо важливого експоната, в експозиції слід виділити найбільш вигідну і добре проглядається місце;
  • експонат, який, імовірно, буде залучати відвідувачів, повинен розташовуватися так, щоб група гостей стенду, що стоять біля нього, не заважала роботі стендистів і руху потоку відвідувачів;
  • написи і плакати повинні розташовуватися поряд або над експонатами і легко читатися;
  • надмірне достаток експозиційного матеріалу так само погано, як і його недолік - занадто багато демонстраційних предметів, несуть у собі різні ідеї, внесе сум'яття в уми відвідувачів;
  • освітлення експонатів на стенді зайвим не буває - яскраве світло завжди привертає до себе увагу. Але у цій справі важливо не перестаратися: в сонячну погоду світлова реклама працювати не буде.

 

Передбачте наступні елементи стенду:

 

  • поверхні для розміщення великих експонатів: тумби, столи, подіуми;
  • вітрини та/або полиці для дрібних експонатів;
  • місця для розкладки рекламно-інформаційних матеріалів для зберігання їх запасів;
  • розетки і підводки для підключення експонатів. При цьому пам'ятайте, що подовжувачі і шланги під ногами не прикрасять стенд, але стануть причиною подразнення відвідувачів;
  • місця для роботи стендистів, які повинні бути розташовані так, щоб відвідувачі могли їх одразу помітити і без праці підійти. На великих стендах, де відвідувачу легко розгубитися, необхідні "стійки інформації" з постійно перебувають на них стендистами.

 

Офісна зона

 

Ця зона - місце для переговорів. Не варто робити її великий, але в той же час, в ній повинні вільно розміститися кілька людей. Передбачте необхідну кількість столів і стільців. Найкраще відгородити офісну зону від експозиційної: переговори - справа конфіденційна і краще не влаштовувати їх у всіх на виду. Якщо ж такої можливості немає, то учасники переговорів не повинні затуляти експонати від основного потоку відвідувачів.

 

Службова зона

 

У цій, нехай невеликий, але відгородженої від сторонніх поглядів зоні, стендисти можуть по черзі відпочити й перекусити, що позитивно позначиться на їх працездатності. Тут можна складувати запасні матеріали, посуд і продукти, готувати каву для учасників переговорів, поставити вішалку для одягу.

 

Передбачте також складську площу для упаковки експонатів. В іншому випадку, тару і упаковку доведеться вивозити, а потім знову ввозити.

 

Оформлення стенду

 

Оформлення виставкових стендів - має важливу роль у формуванні іміджу фірм-експонентів і торгових марок, тому не слід заощаджувати на оформленні. Відвідувачі виставки можуть просто не помітити і пройти повз стенд, який нічим не виділяється.

 

При стандартної забудови стенду, організатори заходу беруть на себе лише розміщення напису на фризі. Решта - справа фантазії та вміння експонента. При наймі професійного дизайнера, мабуть, буде досягнутий найкращий результат. Але дизайнер повинен отримати від вас всі установки, що стосуються цілей виставки, форми і розташування стенду, особливостей експонатів, єдиного стильового оформлення та ін. до Речі, дизайн стенду і підготовку всіх рекламних матеріалів краще замовити в одному місці. В цьому випадку, можна буде все виконати в єдиному стилі.

 

Для того щоб зробити експозицію яскравою і такою, що запам'ятовується, варто заздалегідь запастися оригінальними елементами: стелажами, підставками, а можливо, і мобільним виставковим стендом. Всі ці конструкції знадобляться вам ще на багато разів на наступних виставках.

 

Але не слід забувати, що на виставці експонент продає продукцію, а не цілодобово. Чим більше привабливий стенд - тим краще. Але стенд, не повинен відволікати увагу відвідувачів від головних об'єктів - експонатів. Саме на них повинна концентруватися увагу. Експонати, подані в обрамленні вдало оформленого стенду і добре освітлені - тільки виграють.

 

При оформленні стенду враховуйте, що більшість відвідувачів оглядають стенд як би в три етапи:

 

  • з великої відстані - з кінця проходу, а значить потрібні візуальні орієнтири, що привертають увагу, перш за все, над стендом;
  • з середньої відстані, поступово наближаючись; отже, потрібно відповідне оформлення верху (фриза) стенду та його фасаду (або ж верху задньої стінки, якщо фасад відкритий);
  • з близької відстані - потрібні оформлювальні елементи, що привертають увагу і кличуть на стенд.

 

Рекламна тактика кожного експонента визначає послідовність впливу зовнішнього вигляду його стенду на відвідувача:

 

  • привернути увагу;
  • викликати інтерес;
  • сприяти появі бажання укласти ділові контакти;
  • створити переконаність у необхідності укладення ділових контактів;
  • спонукати потенційного покупця на конкретні дії.

 

Розглянемо детальніше, які рекламно-оформлювальні прийоми можна використовувати.

 

Здалеку привертають увагу відвідувачів стенди, оформлені в двох рівнях, наприклад, якщо над стендом встановлені об'ємні конструкції, щити, прапори, що представляють марку фірми або продукції. Добре,якщо ці конструкції обертаються і яскраво освітлені. Можна розклеїти на підлозі в походах між стендами стрілки і зображення слідів ніг, які вказують шлях до стенду.

 

Якщо ви берете великі стенди, то можете залишити фасад відкритим для входу і встановити на відкритій частині стенду столики і стільці, щоб відвідувачі могли відпочити і попрацювати з документами, але вже на території стенду - поряд з експонатами. Ще краще перетворити цю ділянку експозиції в демонстраційний зал, де фахівці демонструють експонати в дії, розповідають про них, пропонують відвідувачам попрацювати з експонатами самостійно; влаштовують конкурси та лотереї, вікторини, роздачі тощо; проводять лекції, семінари та презентації та ін. Слід мати на увазі, що увага відвідувачів буде залучатися експонатами в дії і стендистів, виступаючим з інформацією про експонати (незалежно від кількості слухачів). Нерідко, на великих виставках у провідних фірм, демонстраційні зали (один або кілька) є головною частиною їх експозицій.

 

Трапляється, що експоненти не тільки роблять фасад стенду "у вигляді воронки", але і направляють потік відвідувачів за наскрізного проходу через стенд.

 

Приділіть увагу подання текстової та відеоінформації у вигляді зручному для читання та перегляду відвідувачами. Табло, біжучий рядок, постійно працюють екрани телевізорів і комп'ютерів - все це повинно бути добре видно на підході до стенду.

 

В оформленні стенду можна використовувати елементи з зображенням логотипу, композиції з куль, із зелені та штучних квітів, які "пожвавлять" стенд і допоможуть створити на ньому невимушену атмосферу.

 

Найбільш часто використовуваними елементами оформлення,стенда є кольорові барвисті зображення - рекламно-презентаційні стенди, плакати, наклейки із самоклеючої плівки (торговельні знаки, логотипи, написи) і т. п. Зображення, вирізані з самоклеющейся плівки можна наклеїти на щити з ДВП або пластику і використовувати багато разів.

 

Всі вільні вертикальні поверхні стенду бажано максимально використовувати, але при цьому врахуйте наступні правила:

 

  • в оформленні повинна бути чітко виражена основна ідея і спеціалізація експонента;
  • зображення не повинні відволікати увагу відвідувачів від експонатів;
  • стенд не повинен бути перевантажений текстовою інформацією як дошка оголошень на трамвайній зупинці;
  • інформація на стенді повинна сходу легко читатися і не бути перевантажена офіційним жаргоном і казенної лексикою;
  • стиль оформлення стенду повинен бути єдиним, а значить недостатньо зібрати плакати всіх партнерських організацій і заклеїти ними стіни;
  • рекламні щити і плакати не повинні псувати виставкове обладнання, вони повинні безболісно зніматися після виставки.

 

Конструкції стаціонарних виставкових стендів

 

Вам необхідно мати хоча б загальне уявлення про виставкових конструкційних системах, з яких може бути змонтований стенд. Це важливо при придбанні власного стенду, вибір матеріалу і підрядника для його виготовлення, а також при взаємодії з дизайнерами-оформлювачами, монтажниками стендів і навіть з організаторами виставок.

 

В оргкомітеті ви можете замовити забудову стенду із стандартних конструкційних елементів, але варто було б уточнити які конструкційні елементи є в його розпорядженні. Ви повинні, зокрема, знати: під якими кутами можна з'єднувати перегородки, які допустимі висоти подіумів і вітрин. До речі, для стандартних стендів, як правило, розміри всіх елементів повинні бути кратні 0,5 метра.

 

Сьогодні на російському ринку досить широкий вибір виставкових конструкційних систем. Зупинимося лише на найбільш популярних. Насамперед, це системи "Конста" і "Октанорм", які широко застосовуються і для стандартної забудови, та для монтажу ексклюзивних двоповерхових стендів, а також "Мероформ", "Меро 4Д", "Сіма" та інші, які найчастіше використовуються для забудови індивідуальних стендів: одне - і двоповерхові.

 

"Конста" - перша виставкова система, що з'явилася в нашій країні і сьогодні вона найбільш поширена. У цій системі, як правило, використовується чотиригранний алюмінієвий профіль.

 

"Октанорм" - конструктор, який отримав широке поширення в Західній Європі. Його основа - восьмигранний алюмінієвий профіль.

 

"Мероформ" - це просторово-декоративна система, заснована на з'єднанні стрижнів і гратчастих форм за допомогою кулі. Вона дозволяє перекривати великі прольоти, створювати складні просторові композиції, моделювати куполи, арки і пірамідальні склепіння.

 

"Меро 4Д" - конструктивна система, для зведення двоповерхових стендів.

 

"Сіма Систем" - цей конструктор також широко поширений. У цього конструктора існує кілька модифікацій, які повністю комутуються між собою, але мають відмінності, наприклад: в конструкторі "Сіма Рондо" вертикальні стійки круглі, а в наборі "Сіма Орбіт" кріпленням є куля-труба.

 

Професійні фірми, що спеціалізуються на дизайні і забудову виставкових стендів на замовлення, поставлять вам стенди в необхідному колірному виконанні. Тип виставкового обладнання, що використовується при забудови стенду, за великим рахунком, не є чинником, що визначає його успіх на виставці. Все діло у фантазії і фаховість залучених до цієї роботи фахівців. Будівництво ексклюзивних стендів нерідко вимагає все більш витончених і нестандартних рішень, які змушують дизайнерів комбінувати елементи різних конструкційних систем навіть при виконанні одного проекту.

 

Мобільні виставкові стенди та їх конструкції

 

Мобільні виставкові стенди - поняття, що об'єднує цілий спектр переносних виставкових рекламних конструкцій. Вони легкі, компактні, швидко збираються, можуть використовуватися не тільки для обладнання виставкових стендів (при цьому оплачується лише оренда площі), але при проведенні різних презентацій, конференцій, оформлення місць продажів і т. п.

 

Попит на мобільні виставкові стенди постійно зростає, незважаючи на те, що це досить дорога продукція. Зручні складні конструкції купують не тільки багаті фірми, які роз'їжджають по виставкам всього світу, але і підприємці, які економлять на виставкових витратах.

 

Два-три квадратних метри вільного простору, п'ять-десять хвилин - і зображення фотографічної якості виникає саме там і саме тоді, коли це приносить максимальний ефект (у тому числі й економічний).

 

Відсутність турбот при транспортуванні, монтажі, демонтажі мобільних виставкових стендів очевидні - легкий вага і при монтажі не потрібно ні кваліфікації, ні фізичної сили. Незначні фінансові витрати для постійних учасників виставок - теж. Використання мобільного стенду дасть вам можливість виділитися і протиставити себе конкурентам. Такі стенди допомагають активно рекламувати на відвідувача: привертають увагу, викликають інтерес і бажання укласти ділові контакти. Ця задача вирішується за допомогою "картинки" великих розмірів, яка може бути промислово-ергономічно нанесена або кріпитися тільки на спеціальному мобільному стенді. Така "картинка" може зображати не лише товар і назва фірми, але і креатив, несучий візуальну ідею подачі товару або послуги. Особливо потрібні мобільні стенди з "картинкою" експонентам, що пропонують послуги або продукцію, яку вони показати на своєму стенді не можуть. Мобільний кіоск працює з усіх боків. Він прекрасно себе показує на лінійному і кутовому стенді, стенді "півострів" і "острів".

 

Ідеї, що лежать в основі конструкцій різних виробників приблизно однакові:

 

  • складна грати з трьома ступенями свободи, на яку за допомогою магнітних смуг монтуються гнучкі фотопанелі;
  • складна конструкція з жорстких фотопанелей на рознімних шарнірах з одним ступенем свободи;
  • підставка-розтяжка для плаката (одне-го, двох, трьох).

 

Мобільні виставкові стенди можна підрозділити на два класи: стенди "бізнес-класу" і презентаційні конструкції ("економ-клас").

 

До стендів "бізнес-класу" належать досить об'ємні переносні виставкові конструкції, в тому числі і трансформовані за бажанням їх власників необхідний розмір і конфігурацію. Важить ця "виставка у валізі" 10-20 кг. Тому стенд досить скласти у фірмову упаковку і возити з собою, наприклад, в багажнику автомобіля.

 

Основу цих конструкцій становить розкладний ажурний трубчастий каркас, на який кріпиться зовнішнє покриття (пінокартон, тканини, велкропанели, пластик та ін). На зовнішнє покриття може наноситися зображення. Стенди забезпечені супутніми аксесуарами: полицями, вітринами вставками, світильниками та ін.

 

Види мобільних стендів "бізнес-класу":

 

Стенд-стінка складається з алюмінієвого яке трансформується каркаса і різних типів покриттів: пластикових, велкро-, ковролінових, а також барвистого графічного панно. Розмір стенда визначається числом секцій по ширині і висоті. Можуть бути модифікації стендастенки: прямий, кутовий, вигнутий, вигнутий, зигзагоподібний, полотно на рамі. Разом зі стендом збираються виставкові стійки і подіуми.

 

Рекламна ширма легко розвертається і створює стіну з графічними, пластиковими або ж полотняними панелями на обох сторонах, зафіксованими на пластикової рами, складеною із секцій. З рекламних ширм виходять інформаційно-рекламні експозиції різних конфігурацій. Розміри рам дозволяють використовувати ці ширми, як на столах, під час переговорів, для наочної демонстрації інформаційних матеріалів, так і у великих приміщеннях.

 

Швидкомонтовані колони та перекриття - це система зчіпних, легко розкладаються алюмінієвих променів і кубів, які окреслюють виставковий простір і створюють ефектну зовнішнє середовище для експонованих виробів і послуг. Система дозволяє проектувати стенди, павільйони необмежених розмірів.

 

Стенди "Економ-класу" або презентаційні конструкції

 

До них відносяться всі конструкції, що дозволяють за 1-3 хвилини встановити окремо стояча зображення, а в зібраному вигляді вписується в спеціальний переносний тубус вагою 3-5 кг

 

Розмір зображення практично стандартизований і коливається в межах від 0,85 х 2 м до 1 х 2,2 м. Такі розміри обрані не випадково, як правило, презентаційна конструкція супроводжує виступ (шоу, показ, демонстрацію) однієї людини - його пропорції вона і повторює.

 

До основних сфер застосування таких конструкцій належать: діяльність торгових представників, оформлення місць продажу, різні презентації (в тому числі, конгреси, семінари, акції). І нарешті, не менш важливе застосування - виставкова діяльність. Презентаційні конструкції можна часто побачити на виставках - у міс-тах найбільшої концентрації іміджевих уявлень. Вони рідко бувають на великих стендах, зате невеликі експозиції (4-10 кв. м) чудово ними оформляються.

 

Всі перераховані вище сфери застосування вимагають від презентаційних конструкцій володіння наступними якостями:

 

  • легкість і міцність,
  • можливість швидкого складання і розбирання,
  • висока надійність і незмінність властивостей в процесі експлуатації,
  • стійкість на малій площі і не високої вартості.

 

Всім цим вимогам відповідають стенди, які містять пружні елементи.

 

Наведемо класифікацію таких конструкцій за типом пружних елементів, а також оцінка їх деяких характеристик:

 

Roll-up - зі спіральними обертальними пружинами (типу "екран") - швидше за інші збираються і розбираються, найменше займають місця, міцні, надійні, недорогі.

 

X-stand - вуглепластикові і (або) алюмінієві трубки, з'єднані у вигляді хрестика - стенд швидко збираються, дешево коштують, легкі і стійкі.

 

L-banner - підстава з пружним стрижнем, на якому кріпиться профіль для кріплення плаката - легкі, стійкі, відносно недорогі.

 

Piccolo - система углепоастиковых трубок на стержні - дуже стійкі, але важкуваті і незручні в збірці.

 

Для того, щоб вразити уяву відвідувачів потрібна не лише хороша конструкція, але і правильно підготовлений макет, який повинен бути видрукуваний з високою якістю. Нерідко, через низьку якість друку, а також відсутність професійно розробленого креативу, росіяни не можуть оцінити великих можливостей, а також ефективності подібних стендів.

 




Категорія: Огляди корисних сайтів | Переглядів: 1390 | Додав: Admin | Теги: предприятия | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0