Вчимося оформлення готельних номерів
Вівторок, 06.12.2016, 03:51
Головна » 2014 » Травень » 22 » Вчимося оформлення готельних номерів

Вчимося оформлення готельних номерів

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Вчимося оформлення готельних номерів

Купівля та зміст меблів - це важливий процес для готельного бізнесу, що вимагає витрат. У цій статті ми розповімо, як правильно вибрати меблі, зробити меблювання, на що треба звернути увагу і які труднощі можуть виникнути під час закупівлі.

Кожному готелі і кожного готелю потрібна меблі. А вибір цих конструкцій вимагає грамотного розуміння і знання мінімальних вимог. Треба знати, як влаштовані готельні номери різних категорій, що і як прописується в спеціальних адміністративних документах. А крім цього є ще й негласні правила, стандарти, норми, які прийняті між готельєрами. Є ще й моменти, пов'язані з контролем якості та безпеки меблів.

Функціональні зони - це зони в готелях, на які волею-неволею, але ділиться будь комплекс. І таким чином, потрібно, щоб всі ці зони були надійно захищені, володіли стилем, а також щоб втілювали в собі секрети підбору гарної меблів - це потрібно будь-якій сучасній готелі, що об'єднує функції житлових, офісних і виробничих приміщень. А весь простір усередині готелю поділяється на різні зони: є територія, яка призначена тільки для клієнтів, тобто для постояльців готелю. І нарешті, є зона тільки для обслуговуючого персоналу і працівників (кухня, клінінг, портьє).

Територія для клієнтів - це житлові кімнати, це й місця відпочинку, харчування, кафе, бари, а також ділові зони як конференц-зал. Ви можете розглянути готелі вільнюса з 2 місцевими номерами, щоб зрозуміти критичну різницю між цими двома важливими зонами. А от територія для персоналу - це всі господарські приміщення, також офісні кабінети, це і склад, і хімчистка, та кухня, де працюють кухарі - всі ці кімнати закриті для клієнтів, але також вимагає меблювання, що буде придатна для роботи персоналу, не буде заважати, а навпаки, допомагати.

Меблі в цих двох зонах залежить від функціональності зон - за цієї причини у неї є своя специфіка. Для службових інтер'єрів потрібні скромним, але зручні і практичні речі, які могли б відповідати потребам працівників. А от меблі для гостей та мешканців повинна володіти красою, зручностями, потрібними елементами обстановки. Як правило, все частіше запитують - потрібно замовляти меблювання або ж її можна купити? Так, питання вважається дуже складним без однозначної відповіді. Але готова меблі - це стандартна меблі.

Краще всього вибирати її, враховуючи свій номерний фонд. Бувають предмети інтер'єру, які можна назвати особливими - їх треба робити за попереднім замовленням, а от інші речі для готелів можна брати і стандартні в цілях економії. Вже в подальшому її можна буде замінити на більш престижну.




Категорія: Різне | Переглядів: 181 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0