Тонка грань між іграми і кіно
Субота, 10.12.2016, 17:39
Головна » 2014 » Березень » 4 » Тонка грань між іграми і кіно

Тонка грань між іграми і кіно

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!


Довгі роки гри намагалися наблизитися до мистецтва, запозичуючи окремі елементи або прийоми, які вже давно використовуються у літературі та кінематографі. Автори цих проектів все більше приділяли належної уваги до грамотній постановці, роботі акторів, а також опрацювання характерів героїв, наближаючи їх до реальних людей. Вони все частіше малювали більш правдоподібні локації і світи, писали грамотні сюжети, музику, яка краще лягала на сцени. За минулий покоління вийшло достатня кількість подібних проектів, тому давайте озирнемося назад і згадаємо деякі з них.

Смотреть онлайн фильмы в хорошем качестве:

Heavenly Sword

Жанр: Action

Розробник: Ninja Theory

Дата виходу: 2007

Дітище британської студії Ninja Theory одним з перших на повну котушку використовувало перевага дисків підвищеної щільності Blu-Ray. Розробники записали величезну кількість високоякісних кіношних уривків на основі вражає уяву ігрової графіки, що використовує останні технології в частині лицьової анімації і текстур поверхонь.

Сюжет Heavenly Sword розвивався подібно фільму "Форрест Гамп": головна дійова особа - дівчина-воячка по імені Наріко (її озвучила Ганна Торв, відома за серіалом "Грань") повертає глядача назад у часі, поступово розкриваючи свою історію. Над сценарієм гри працювала Ріанна Пратчетт, а головного лиходія - харизматичного короля Бохан - грав Енді Серкіс, знайомий всім по ролі Голлума з "Володаря кілець" і "Хоббіта". Крім цього, Енді займався постановкою сцен і створенням запису правдоподібних рухів акторів, що брали участь у проекті. З-за такого серйозного підходу для багатьох гравців гра стала чимось особливим, а Гільдія письменників Великобританії та Британська академія кіно і телевізійних мистецтв (BAFTA) відзначили проект під час підбиття підсумків року.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Жанр: Tactical Espionage Action

Розробник: Kojima Productions

Дата виходу: 2008

Ігри серії Metal Gear Solid ще з часів першої PlayStation намагалися максимально наблизитися до кінематографа. І у Guns of the Patriots це вийшло найкраще. Хідео Кодзіма, автор шпигунської серії про Снейке, створив видатні сюжетні сцени, які могли займати стільки ж часу, скільки триває перегляд повноцінного фільму, при цьому переходи між ними і ігровим процесом були практично непомітними. Незважаючи на певне слідування канонам японської анімації, гра була дуже західної і сучасної, деякі сцени запросто можна було сплутати з грандіозним "Армагеддоном" або навіть веселим "Містер і місіс Сміт". Сприйняття сюжету посилював кіношний саундтрек композитора Гаррі Грегсона-Вільямса, а завершальна музична тема від Енніо Морріконе і Лізбет Скотт була воістину незабутньою.

Проект отримав близько 40 премій в категорії "Краща гра року", а також незліченна кількість нагород за видатні досягнення в сюжетного оповідання, графіки, музичного супроводу і гри акторів.

Uncharted 2: Among Thieves

Жанр: Action-Adventure

Розробник: Naughty Dog

Дата виходу: 2009

Друга частина вже знаменитої пригодницької серії змогла поліпшити всі компоненти оригіналу, ставши одним з головних проривів 2009 року. Розробники надихалися серіалом "Світлячок" (Дрейк багато в чому схожий на героя Натана Филлиона) і навіть запросили на посаду композитора гри Грега Эдмонсона. Особливістю Among Thieves було безпосередню участь гравця в захоплюючих події, які демонструвалися не тільки під час заставок, але і були безпосередньою частиною ігрового процесу. Цей метод застосовувався і раніше, але саме в Uncharted 2 Naughty Dog вдалося провести злиття сюжету та геймплею на такому високому рівні виконання. Ми буквально грали під час сюжетних сцен, а чудова технічна реалізація, висока концентрація дії і реалістичне відображення героїв дозволяло повірити в те, що відбувається на екрані, навіть, якщо там відбувалися абсолютно неймовірні події.

Гра отримала найвищі рейтинги і більше 100 перемог у номінаціях "Краща гра року", не кажучи вже про нескінченні нагороди за кращих сюжет, постановку, графіку і досягнення в області ігрового процесу.

Heavy Rain

Жанр: Інтерактивна драма

Розробник: Quantic Dream

Дата виходу: 2010

2010 рік став знаковим для індустрії розваг, адже вийшла довгоочікувана інтерактивна драма від авторів культової гри Fahrenheit. Французька студія Quantic Dream готувала Heavy Rain протягом п'яти років. В цьому похмурому трилері четверо героїв йшли по сліду маніяка, який викрадав, а потім вбивав маленьких дітей, топив їх у дощовій воді. Основна ідея проекту полягала в можливості особисто впливати на сценарій, здійснюючи або не вчиняючи ті чи інші дії. Навіть смерть підконтрольних вам персонажів не завершувала гру, а змінювала хід історії, яка могла закінчитися по-різному.

Долі героїв залежали тільки від ваших дій, а розвиток сюжету в будь-якому випадку тривало. Завдяки уразливості героїв і можливості їх назавжди втратити, емоційна прив'язаність зростала, а занурення в гру посилювалося з кожним новим епізодом. Особливо показовими були уривки за батька викраденої дитини, який повинен був виконувати вимоги маніяка для того, щоб отримати більше підказок, що розкривають місце розташування сина. Так в одній зі сцен герой повинен був відрізати собі палець, що завдавало практично фізичну біль гравцеві.

Гра говорила мовою кіно: на проект були запрошені реальні актори, які програвали кожну сцену, а робота камери була на висоті. Напружені сутички з злочинцями, дослідження локацій і емоційні епізоди - все було поставлено максимально кінематографічно. Гра отримала близько двох десятків нагород в номінації "Краща гра року", а також престижну премію Британської академії кіно і телевізійних мистецтв (BAFTA) за сюжетне оповідання, інновації та оригінальну музику.

Batman: Arkham City

Жанр: Action-Adventure

Розробник: Rocksteady Studios

Дата виходу: 2011

Написана Полом Діні, історія про перетворення частини Готем-сіті в тюрму для карних злочинців і лиходіїв, стала однією з найбільш значущих ігор 2011 року. Основна відмінність цього проекту від інших у списку - структура. Arkham City - це багатошаровий світ, де сюжетне оповідання переплітається з побічними завданнями, а населяють світ персонажі розкривають частину історії, чіпляючись за незначні події або відштовхуючись від наслідків рішень Бетмена. Розробники вміло грають на почуттях фанатів, використовуючи стилістику фільмів Тіма Бертона і Крістофера Нолана і выкатывая на сцену улюблених героїв і лиходіїв, відомих за оригінальним коміксів і екранізацій.

Від фільмів грі також дісталася постановка багатьох сцен, включаючи бойових, де умілий герой використовує всілякі гаджети для перемоги над переважаючими силами противника. Історія Batman: Arkham City настільки складна, що головні і другорядні завдання утворюють органічне полотно, яке дарує відчуття свободи вибору і почуття участі в чомусь дійсно грандіозному. Сюди також можна додати серіальні клиффхэнгеры, які перемикають гравця між Бетменом і Кэтвумен.

Остання відрізняється унікальним набором рухів, наявністю хлиста і пазурів, з допомогою яких героїня може проникати в місця, недоступні для людини-летючої миші.

Гра отримала максимальні рейтинги, потрапила у всілякі топи і удостоїлася більше 40 нагород в номінації "Краща гра року". Гру також зазначила Гільдія письменників Великобританії, а Британська академія кіно і телевізійних мистецтв (BAFTA) присудила акторові Марку Хэмиллу нагороду за краще виконання. У грі він блискуче зіграв Джокера.

Journey

Жанр: Adventure

Розробник: That Game Company

Дата виходу: 2012

Авторське твір Дженовы Чен і його невеликий команди розробників повністю переглянуло сюжетне оповідання у відеоіграх. Позбавлена слів, Journey розкривала свій сенс у відчуттях, візуальних образах і музичних композиціях. That Game Company, ризикнувши опинитися банкрутами, відмовилися від звичного ігрового дизайну з обов'язковими битвами і завданнями з серії "піди-принеси-убий" на користь спокійного і затишного дослідження світу в пошуках нових фрагментів історії сгинувшей цивілізації.

Автори використовували динамічно подстраивающуюся під ігровий процес музику, яка змінювалася в залежності від дій гравця, що створювало додатковий ефект присутності. Гра ставила все на емоційне залучення і трепет перед грандіозною архітектурою, приховує секрети старовини, а кінцівка була настільки зворушливою, що багато гравців плакали біля екранів своїх телевізорів. Відсутність смужок здоров'я та інших елементів інтерфейсу та меню ріднило гру з кінематографом, також як і двогодинної формат цього інтерактивного подорожі.

Несподівано для багатьох, Journey змогла побити рекорди продажів і отримати високі рейтинги від профільної преси, які порівнювали її з добре поставленим фільмом і музичним концертом. Гру номінували на премію Grammy, а Британська академія кіно і телевізійних мистецтв (BAFTA) присудила проекту цілих п'ять нагород: за художнє виконання, роботу зі звуком, ігровий дизайн, багатокористувацькі можливості і кращу музику. Крім цього, гра отримала близько 60-ти премій в номінації "Краща гра року", що є абсолютним рекордом для авторського проекту.

The Last of Us

Жанр: Action-Adventure / Survival Horror

Розробник: Naughty Dog

Дата виходу: 2013

The Last of Us - це нова глава в жанрі емоційних інтерактивних історій, що поєднує в собі елементи кіно артхаусу з прийомами масових ігрових блокбастерів. Історія взаємин Еллі і Джоеля на руїнах зруйнованого епідемією світу ставить перед гравцем вічні питання. Наприклад, наскільки ми залишаємося людьми в диких умовах і чи варто жертвувати життям однієї людини заради щастя інших. Приголомшливі ефекти, чисто кінематографічна камера і сюжетні клиффхэнгеры змушують вас переживати цю інтерактивну історію без перерви на їжу і відпочинок протягом десяти годин гри. Мабуть, ще ніколи ігрова індустрія не була так наближена до великого і вдумливому кіно, як з появою The Last of Us. І найближчим часом нічого подібного за напруженням пристрастей, співпереживання і рівнем технічної реалізації вже точно не буде.

Гра вийшла настільки сильною, що завоювала близько 250 нагород від різних профільних видань у номінації "Краща гра 2013 року". Британська академія кіно і телевізійних мистецтв (BAFTA) номінувала проект на 10 різноманітних нагород, включаючи номінації: "краща історія", "музика", "художнє виконання", "робота зі звуком" і так далі.





Категорія: Огляди корисних сайтів | Переглядів: 805 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0