Будівельні матеріали: як розпізнати підробку
Вівторок, 06.12.2016, 03:47
Головна » 2013 » Серпень » 23 » Будівельні матеріали: як розпізнати підробку

Будівельні матеріали: як розпізнати підробку

Раді бачити вас на нашому сайті присвяченому ремонту та будівництву!

Ще на території сучасного Херсона були знайдені датовані XV століттям до н.е. форми для карбування грошей, що належали фальшивомонетникам. Вони робили бронзові монети і покривали їх тонким шаром сплаву з пристойним змістом золота.

Цікаво, що виробником підробок можна вважати навіть Мікеланджело: у молодості він створив статуетку Купідона і продав її римського кардинала як античну за величезні для того часу гроші - за 200 дукатів.

З розвитком промислового виробництва фальшивки були поставлені на потік. За даними Організації економічного співробітництва та розвитку, міжнародний оборот контрафактних і піратських виробів у 2007 році досягав $250 млрд. В Росії ринок такої продукції, за розрахунками експертів, становить не менше 47% від обсягу легальних товарів.

Сегмент будівельних матеріалів, комплектуючих і арматури варто при цьому окремо. Хоча б тому, що підробки, використані при будівництві або ремонті житла, здатні принести куди більш значні збитки і неприємності, ніж, скажімо, фальшивий гаджет або репліка (копія) гламурної сумки. Не потрапити в тенета, розставлені несумлінними продавцями та виробниками складно. Єдина зброя споживача - всебічна і детальна поінформованість.

Ціна більше не критерій

Прийнято вважати, що виробники і продавці підробок пропонують свої продукти дешевше, оскільки зацікавлені в їх швидкому збуті. Насправді, відзначають експерти, вартість і якщо знижується, то в межах середньоринкових коливань - на 5-10%. Тому орієнтуватися на ціну можна, тільки якщо порівнювати її з реальним поточною пропозицією виробника. А для цього необхідно, як мінімум, зайти на його сайт або познайомитися з промо - та рекламними матеріалами.

Сумлінні і піклуються про свій імідж компанії докладають чимало зусиль, щоб поставити заслін фальшивками своїх виробів і проінформувати про це клієнтів. «Товари, що користаються на ринку підвищеним попитом, часто підробляють в промислових масштабах. Для КНАУФ це болюче питання, адже контрафакт зазіхає на репутацію, якою ми дуже дорожимо. Тільки в Росії ми змушені додатково захищати упаковку продукції і витрачати гроші на рекламу цих засобів захисту», - підкреслює Герд Ленга, генеральний керуючий групи КНАУФ СНД (один з найбільших виробників будматеріалів у світі).

У боротьбі з підробками багато виробники приділяють особливу увагу каналам розповсюдження продукції. Так, ПРОПЛЕКС (найбільший російський виробник віконного ПВХ-профілю за австрійськими технологіями) практикує сертифікацію партнерів - виробників вікон, що працюють на її профільних системах. В ході перевірки проводиться аудит виробництв, технологій та обладнання компаній, що дає додаткові гарантії якості.

Увага до упаковці!

Статистика показує: найчастіше на будринку підробляють сухі будівельні суміші (СБС), які необхідні і при масштабному будівництві, і при звичайному ремонті. Замислившись про придбання ССС, перш за все треба визначитися з місцем майбутньої покупки. «Якщо говорити про контрафакт стосовно до сухих будівельних сумішей, то ця проблема має досить чітку географічну локалізацію - Москва і область. Тут розташована велика кількість будівельних ринків, де і реалізується левова частка підробок під відомі галузеві бренди. Тому я б радив купувати дану продукцію зі складів офіційних дилерів або у великих мережевих будівельних магазинах - гіпермаркетах. В цих точках продажу ймовірність «потрапити» на фальшивку прагне до нуля», - зазначає Євген Бєляєв, керуючий Союзом виробників сухих будівельних сумішей РФ. 

Упаковці виробу сьогодні надається величезне значення. З простого вмістилища продукту вона перетворилася на повноцінний носій важливої для споживача інформації. Тому виробники всіляко намагаються її захистити. Наприклад, КНАУФ робить це за допомогою голограми і спеціального маркування на мішках.

На перше місце серед критеріїв достовірності товару також ставлять упаковку і в холдингу «Євроцемент груп». «Перед тим, як зробити покупку, необхідно звернути увагу на тару цементу. На ній завжди вказуються виробник, його адреса, товарний знак, клас міцності (марка) і вагу продукції. Відхилення маси від зазначеної на упаковці не повинно перевищувати 1 кг. Але практика показує, що контрафактний товар, замість заявлених 50 кг, що важить всього 35-40 кг», - коментує Олександр Степаненко, спеціаліст «Євроцемент груп». Експерт додає, що покупець може вимагати у продавця санітарно-епідеміологічний висновок про відповідність продукції нормам радіаційної безпеки та можливості використання її у житловому будівництві. Крім того, варто ознайомитися з сертифікатом відповідності ГОСТу, дотримання якого заявлено виробником на упаковці. При цьому реквізити виробника, зазначені в санітарно-епідеміологічному висновку та сертифікаті відповідності, повинні збігатися з даними на тарі цементу.

Знання деталей

Якщо для сухих будівельних сумішей упаковка - головний критерій автентичності, то для інших (і, насамперед, високотехнологічних) будівельних матеріалів і комплектуючих далеко не так. А сьогодні «умільці» випускають контрафакт навіть на технічно складні вироби: наприклад, пластикові вікна.

До їх купівлі слід підходити обдумано і зі знанням справи. Варто побоюватися фірм-одноденок. Вони працюють в напівкустарних умовах, з серйозними порушеннями технології. Наприклад, різання і свердління профілю здійснюються не на високоточних верстатах, а з допомогою циркулярної пили та ручного дриля. Серйозні сумніви викликає і походження застосовуються при виробництві матеріалів. Клієнтів зазвичай запевняють, що використовуються тільки якісний ПВХ-профіль і фурнітура якої-небудь відомої марки. Насправді віконні конструкції виготовляються з матеріалів, не призначених для експлуатації в житлових приміщеннях, а іноді і просто бракованих. Розрахунок простий: шахраї впевнені, що покупець не визначить на око походження складових готового вікна. На жаль, це дійсно так. В результаті віконний блок дуже швидко приходить в непридатність: білий пластик жовтіє, взимку неякісне вікно промерзає, а через рік-два деформується рама.

Але все ж є ряд ознак, за якими споживач може з'ясувати «походження» виготовлених для нього вікон. «При виробництві віконного ПВХ-профілю (рама) на нього наноситься спеціальна захисна плівка. Як правило, на ній присутні логотипи виробника. Це найпростіший спосіб визначити, з якого профілю виготовлений блок. Будь-яка фірмова продукція має відповідне маркування. Наприклад, якщо подивитися на фальц профілю PROPLEX (поверхня стулки або рами, на яку встановлена фурнітура), то можна знайти видавлені цифри, що позначають артикул, дату виготовлення, номер зміни і виробничої лінії», - розповідає керівник відділу по роботі з клієнтами ТД ПРОПЛЕКС Рафік Алекперов.

Нерідко засилля контрафакту змушує виробників безпосередньо застерігати споживачів від неякісних покупок. Відомий прецедент 2004 року, коли німецька компанія Honeywell виступила з інформаційним листом про наповнили ринок підробки фільтрів для води з товарним знаком Honeywell. Контрафактні вироби продавалися значно дешевше оригінальних і заявлялися як «китайський Honeywell». У листі компанія рекомендувала покупцям орієнтуватися на такий ознака справжніх фільтрів, як чотиризначну цифрову маркіровку синього кольору.

При виборі сантехніки фахівці також радять звертати увагу на маркування, щоб не стати власником підробки: наприклад, на кульові крани італійської фірми Bugatti. Характерна ознака справжніх виробів - відчутний вагу через використання в них кованої латуні. Хоча умільці навчилися «наганяти» і вагу підробок, вставляючи в них з часом іржавіють сталеві підшипники.

Отже, пильність - кращий засіб захисту від контрафакту. Слід заздалегідь простудіювати доступні ресурси і закликати на допомогу авторитетних спеціалістів, ніж потім розбирати купу проблем і намагатися знайти правду. Без особливого, втім, надії на успіх. «Якщо виникає питання про якість будматеріалів та перспективу судового розгляду з продавцем товару чи виконавцем робіт, то споживачеві необхідно звернутися в експертну установу за висновком про якість товару або робіт. А потім вже з висновками експертів йти в суд», - пояснює Олег Зайцев, старший юрист ГК «Крикунів і партнери». «При розгляді справи суд керується ГОСТами як обов'язковими стандартами, які повинні дотримуватися всі будівельні організації, - зазначає Аліна Домкина, член Міжрегіональної колегії адвокатів р. Москви. - І якщо незалежна експертиза показала, що дефект (або нестача) виник із-за порушення відповідної норми, то справа вирішується на користь споживача».






Категорія: Вікна | Переглядів: 533 | Додав: Admin | Теги: окна | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
приєднуйтесь
Календар
«  Серпень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук по сайту
Наше опитування
Що для Вас найбільш важливо при проведенні ремонту ?
Всего ответов: 213
Статистика
Людей на сайті онлайн: 1
Шукають інформацію 1
Реєстрованих 0